خبرگزاری کار ایران

ربیعی: در صورت نیاز، نیم فصل بازیکن جذب می‌کنیم/ شرایط باشد به دنبال اردوی خارجی هستیم/ تیم ملی با توجه به قرعه شانس صعود از گروه را دارد

ربیعی:  در صورت نیاز، نیم فصل بازیکن جذب می‌کنیم/ شرایط باشد به دنبال اردوی خارجی هستیم/ تیم ملی با توجه به قرعه شانس صعود از گروه را دارد
کد خبر : ۱۲۹۳۳۶۱

سرمربی تیم فوتبال مس رفسنجان می‌گوید در نیم فصل بازیکن جذب خواهد کرد و در صورت فراهم شدن شرایط اردوی خارجی برگزار خواهد کرد.

محمد ربیعی در گفتگو با ایلنا، پیرامون وضعیت مس رفسنجان بعد از هفته یازدهم لیگ برتر، اظهار داشت: در این یازدهم هفته شرایط تیم بد نبود. طبق برنامه ریزی مدنظر مان پیش رفتیم. با اینکه 6 بازی خارج از خانه داشتیم. کارشناسان داوری هم تایید کردند که اشتباهات داوری در حق تیم ما رخ داده و 8 امتیاز تا کنون از این مسئله ضرر کردیم. که اگر این امتیازات به حساب تیم ما ریخته می‌شد قطعاً جایگاه بهتری داشتیم.

وی در پاسخ به این سوال که آیا تیمش در وقفه لیگ برتر اردوی خارجی برگزار می‌کند، تصریح کرد: اگر از نظر شرایط و مالی مشکلی نباشد، نیازمند اردوی خوب خارجی هستیم. آنطور که می‌دانم نیمی از تیم‌های لیگ در پیش فصل به اردوهای خارجی رفتند. ما حتی اردوی داخلی برای پیش فصل نداشتیم. بنابراین در صورت فراهم بودن شرایط از این موضوع استقبال می‌کنیم.

سرمربی تیم فوتبال مس رفسنجان در پاسخ به این سوال که آیا در وقفه لیگ برتر، بازیکن جدید جذب می‌کنند، گفت: ما قصد داریم 4 بازی باقیمانده نیم فصل اول را پشت سر بگذاریم و در پنجره نقل و انتقالاتی نیم فصل، بعد از بررسی شرایط با توجه به نقاط ضعف و قوت همچنین نیازمان، بازیکن جدید جذب کنیم.

ربیعی درباره شرایط تیم ملی در جام جهانی فوتبال، اظهار داشت: در بحث تورنمنتی مانند جام جهانی عملکرد هر تیمی به دو مرحله آماده‌سازی و در طول مسابقات بستگی دارد. با توجه به شناختی که از کی‌روش دارم، او از مینی‌کمپ‌ها برای دوران آماده‌سازی استفاده می‌کند. استراتژی او تدوین تمرینات برای آمادگی جسمانی و کوچک کردن فضاها است. بخش دیگری از عملکرد تیم ما به طول تورنمنت به اجرای صحیح پلن‌ها و گیم پلن(برنامه بازی)  بپردازند. بخش مهمی از طول رقابت به آمادگی ذهنی بازیکنان وابستگی دارد.

وی پیرامون شانس صعود تیم ملی از گروه B جام جهانی 2022 قطر، عنوان کرد: انگلیس سخت‌ترین رقیب ما به نظر می‌رسد. البته فوتبال در حال رشد هست باید واقع بینانه آن را بررسی کنیم. فکر می‌کنم قرعه امسال تیم ملی نسبت به دوره‌های قبل  جام جهانی شانس ما را برای صعود افزایش داده است. البته هیچ تیمی از گروه را نباید دست کم بگیریم و ولز هم تیم سرسختی است. باید با آمادگی لازم مقابل رقبا ظاهر شویم.

سرمربی مس رفسنجان در خصوص علاقه‌اش به فرانسه اظهار داشت: فرانسه تیم خوب و یکدستی دارد. . اما همین تیم در سال 2010 با جود مهره های خوب در همان دور مقدماتی حذف شد. که فکر می‌کنم این موضوع به عملکرد بازیکنان و آماگی ذهنی آنها در طول تورنمنت بستگی دارد. قهرمان دوره گذشته جام جهانی در خطو جلو، میانی و عقب از بازیکنان بزرگی برخوردار است. بنزما، واران، هرناندزف لوریس، وسلی کومان بازیکنانی هستند که اگر در لیست فرانسه باشند قطعاً کیفیت آنها را افزایش می دهند. لوریس نسبت به گذشته دروازهبان پخته تری شده و این می تواند روی کیفیت دفاعی آنها تاثیر بگذارد.

انتهای پیام/
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز