خبرگزاری کار ایران

خستگی ناشی از سفر طولانی مدت کار دست چوکا داد

مس شهربابک روی دور موفقیت

مس شهربابک روی دور موفقیت
کد خبر : ۱۲۹۰۸۱۱

در ادامه روند شکست های سریالی،‌ چوکا در مقابل مس شهر بابک هم شکست خورد تا امید ها برای تالشی ها کمرنگ تر شود.

به گزارش ایلنا، عصر سه شنبه دو تیم مس شهر بابک و چوکا تالش در چهارچوب هفته دهم رقابت های لیگ یک مقابل هم قرار گرفتند که در پایان نارنجی پوشان میزبان موفق شدند با نتیجه 2 بر 1 از سد حریف عبور کنند.

در ادامه مشکلات مالی چوکا، تالشی ها برای عظیمت به کرمان نتوانستند از وسیله نقلیه مناسبی استفاده کنند و طی مسیر 22 ساعته منجر شد تا علاوه بر نداشتن فرصت کافی برای مرور دستورات تاکتیکی، بدون ریکاوری لازم در زمین مسابقه حاضر شوند و همین خستگی باعث شد تا با اشتباهات فاحش خصوصا روی صحنه گل دوم، نتیجه را به حریف واگذار کنند.

نارنجی پوشان مس که در زمین شهدا شهر بابک همیشه حریفان را تحت فشار قرار می دهند، در این بازی هم تیم برتر زمین بودند و در دقیقه 16 موفق شدند توسط محمد کاظمی به گل اول دست پیدا کنند. در ادامه سبز پوشان چوکا سعی در جبران نتیجه داشتند و میعاد یزدانی بازیکن اسبق استقلال موفق شد با یک شوت از راه دور دیدنی دروازه حق شناس را فرو بریزد تا در پایان نیمه نخست دو تیم با نتیجه مساوی به رختکن بروند.

در شروع نیمه دوم وحید رضایی تیمش را با آرایشی متفاوت راهی میدان کرد و حملات جدی تری به روی دروازه حریف ترتیب دادند تا اینکه روی اشتباه دروازبان و خط دفاعی چوکا، ارجمندیان در موقعیتی ایده آل صاحب توپ شد و با یک ضربه بغل پای راست موفق شد گل دوم تیمش را به ثمر برساند. در ادامه کار باز هم تیم مس چند فرصت خوب داشت که مهاجمین این تیم با بی دقتی توپ ها را از دست داند.

مس شهر بابک با این برد 15 امتیازی شد و به رتبه هفتم رسید؛ چوکا تالش نیز با 6 امتیاز در جایگاه شانزدهم جدول قرار دارد. 

انتهای پیام/
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز