خبرگزاری کار ایران

کامبک بزرگ برای حفظ شکست ناپذیری

کامبک بزرگ برای حفظ شکست ناپذیری
کد خبر : ۱۲۹۰۶۶۲

در پر گل ترین دیدار هفته شاگردان پورموسوی موفق شدند بازی عقب افتاده را برگردانند تا دیدار ون پارس و استقلال خوزستان با تساوی 3-3 به پایان برسد.

به گزارش ایلنا، عصر سه شنبه دو تیم ون پارس و استقلال خوزستان در اصفهان رو در روی هم قرار گرفتند که این بازی در پایان با نتیجه 3-3 مساوی خاتمه یافت.

ابتدا آبی پوشان میهمان بودند که توسط علی وزیری پناه در همان دقایق ابتدایی به گل رسیدند. در حالی که ون پارس نیاز شدیدی به برد در این مسابقه داشت، با ترتیب دادن حملات گسترده به روی دروازه استقلال موفق شد توسط علی آزادمنش و ابوذر صفرزاده دو مرتبه دروازه حریف را باز کرد تا نیمه نخست با برتری 2 بر 1 میزبان به اتمام برسد.

چهل و پنج دقیقه دوم نیز با برتری قرمز پوشان میزبان شروع شد. شاگردان مجتبی توتونچی باز هم نبض بازی را در دست داشتند و موفق شدند بار دیگر توسط حسین فلاحیان دروازه پورحمیدی را باز کنند تا حسابی کار برای استقلال خوزستان سخت شود. سید سیرورس پورموسوی که نتیجه را از دست رفته می دید دست به بازی ریسکی زد و تعویض های او در فاز هجومی از راه رسیدند. جواد آقایی پور فقط چند دقیقه پس از ورود به زمین بازی موفق شد اختلاف را به حداقل برساند. در ادامه حملات پر فشار استقلال به روی دروازه حریف منجر شد تا آقایی پور با خطای بازیکن ون پارس درون محوطه جریمه سرنگون شود و داور با اعلام ضربه پنالتی به سود تیم میهمان حسابی هیجان بازی را افزایش داد. خطایی واضح که بار ها تصویر آهسته آن در جریان پخش زنده بازی نمایش داده شد و البته با اعتراض بی مورد کادر فنی ون پارس نیز همراه بود. وزیری پناه آقای گل سال گذشته لیگ یک پشت توپ ایستاد و دمین گل خودش در این بازی و سومین گل تیمش را به ثمر رساند تا بازی به تساوی کشیده شود. در دقایق تلف شده نیمه دوم ون پارس بار دیگر دروازه استقلال خوزستان را گشود که داور مسابقه آقای مهدوی به درستی اعلام خطا به روی دروازبان استقلال کرد. در ثانیه های پایانی آبی های خوزستان باز هم حملات خطرناکی ترتیب دادند اما تغییری در نتیجه شکل نگرفت تا دو تیم امتیازات را در یک بازی جذاب و مهیج تقسیم کنند.

استقلال خوزستان بعد از این تساوی 14 امتیازی شد و ضمن حفظ رکورد شکست ناپذیری، در جایگاه نهم ایستاد؛ ون پارس نیز 6 امتیازی شد و کماکان در جایگاه هفدهم جدول قرار دارد.

انتهای پیام/
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز