خبرگزاری کار ایران

پنالتی، کابوس مهاجمان

ضربه مرگ و زندگی: این‌بار بدترین پنالتی زن‌ها

ضربه مرگ و زندگی: این‌بار بدترین پنالتی زن‌ها
کد خبر : ۱۲۸۸۱۷۳

در این گزارش با بدترین پنالتی زنان تاریخ لیگ جزیره آشنا می‌شوید.

به گزارش ایلنا، اسم ضربه پنالتی به خودی خود دلهره آور است چه برسد به این که استرس حفظ آمار مثبت یا قرارگیری مقابل دروازه بانی نامدار هم به آن اضافه شود. به عنوان زننده ضربه اما فشار بیشتری روی بازیکن است و به استناد حرف سر الکس فرگوسن بزرگ کسی از دروازه بان انتظار زیادی برای مهار پنالتی ندارد و همین فشار را از روی آن‌ها بر می دارد. از سوی دیگر زننده ضربه اگر پنالتی را خراب کند زیر بار انتقاد می رود و اگر گل کند "صرفا" وظیفه خود را انجام داده.

توجه داشته باشید این لیست آمار بازیکنانی است که حداقل 10 ضربه پنالتی را داشته اند.

ضربه مرگ و زندگی: این‌بار بدترین پنالتی زن‌ها

10- تدی شرینگهام: اسطوره باشگاه نیوکاسل و انگلیس و بهترین گلزن تاریخ پریمیرلیگ چهارچوب شناس بی نظیری بود اما یکی از معدود نقاط ضعف او پنالتی زدن بود. به طوری که فقط 68% ضربات پنالتی خود را به تور چسبانده; 21گل از 31ضربه.

9- وین رونی: کاپیتان سابق تیم ملی انگلیس و باشگاه منچستریونایتد و دومین گلزن برتر تاریخ لیگ انگلیس همانند بهترین گلزن تاریخ این لیگ پنالتی زن بی نقصی نبوده و برخلاف تصور معمول که مهاجم ها پنالتی زنان خوبی هستند این مهاجم آمار خوبی از خود به جای نگذاشته و در لیست بدترین پنالتی زن ها با آمار 23گل از 34پنالتی و نرخ 68%ای تبدیل به گل حضور دارد.

8- کریستین بنتکه: یک مهاجم دیگر در این لیست قرار دارد. بازیکن سابق باشگاه های زیادی از جمله لیورپول از 15ضربه ای که پشت توپ ایستاده 10تا را تبدیل به گل کرده است و نرخ تبدیل پنالتی به گل او 67% می باشد. 

7- ریاض محرز: وینگر حال حاضر باشگاه منچسترسیتی از نظر گل کردن ضربه پنالتی بازیکن موفقی نبوده و از 18پنالتی زده شده 12تا را تبدیل به گل کرده است. آمار تبدیل پنالتی به گل این بازیکن 67% است.

6- مایکل اوون: برنده توپ طلا سال 2001 هم راه خود را با خراب کردن پنالتی ها به این لیست باز کرده است. اوون که سال‌های خوبی را با لیورپول گذرانده در زمینه گل کردن پنالتی مهاجم خوبی نبوده و 14ضربه از 21باری که پشت توپ قرار گرفته را تبدیل به گل کرده. تنها 67% موفقیت از روی نقطه محوطه جریمه.

5- پول پوگبا: هافبک سابق و پرحاشیه شیاطین سرخ اولین هافبکی است که نامش در این لیست می آید. اگر همان اندازه ای که به موهای سرش اهمیت می داد به تمرین پنالتی اهمیت می داد از 11پنالتی بیشتر از 7تا گل در کارنامه اش ثبت می کرد و نرخ بالاتری از 64% را به جای می گذاشت.

4- کوین فلیپس: باز هم مهاجم! آقای گل سابق پیریمرلیگ و باشگاه ساندرلند در ضربات پنالتی بازیکن قابل اعتمادی نبود و از 18اقدام فقظ 11تا را تبدیل به گل کرد. 61% موفقیت پنالتی.

3- دوآیت یورک: مهاجم و ستاره سابق منچستریونایتد و زوج هماهنگ اندی کول هم نامش در این لیست به چشم می خورد تا با گل کردن 6پنالتی از 10تلاش و آمار 60%ای تجربه نا امید کننده ای در این زمینه داشته باشد.

2- استید مالبرانک: هافبک سابق یکی از پرشمار باشگاه های لندنی، فولام با آمار 60%ای مانند یورک 6گل از 10ضربه نفر دوم بدترین پنالتی زنان تاریخ لیگ جزیره لقب گرفته است.

1- خوآن پابلو آنخل: و حالا بدترین! مهاجم سالهای 2001تا2007 باشگاه استون ویلا در دفعاتی که پشت ضربه پنالتی ایستاده فقط و فقط 50% نرخ تبدیل پنالتی به گل را داشته است! این بازیکن از 10ضربه ای که مسئولیت آن را بر عهده داشت تنها 5 بار دروازه بان را مقلوب کرد تا به تنهایی به عنوان "بدترین پنالتی زن" تاریخ پریمیرلیگ شناخته شود.

انتهای پیام/
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز