خبرگزاری کار ایران

دیگر تیم‌ها از ما بیشتر هزینه کردند

گلزاری: بابت آب و هوا و انتقال به مسجد سلیمان تدابیر مناسبی داشتیم/ مگر کسی فکر می‌کرد استقلال خوزستان قهرمان شود؟

گلزاری: بابت آب و هوا و انتقال به مسجد سلیمان تدابیر مناسبی داشتیم/ مگر کسی فکر می‌کرد استقلال خوزستان قهرمان شود؟
کد خبر : ۱۲۸۴۸۴۸

بازیکن تیم فوتبال گل گهر سیرجان معتقد است بابت زمان انتقال به شهر مسجد سلیمان تدابیر مناسبی داشته و دلیل مهم بُرد گل آنها همین موضوع بود.

مهران گلزاری در گفتگو با ایلنا، پیرامون پیروزی گل گهر سیرجان مقابل نفت مسجد سلیمان اظهار داشت: بازی خیلی خوبی بود ما محکم و قوی در زمین حاضر شدیم. ما مستعد برد بودیم و با نیت پیروزی در زمین حاضر شدیم. خداراشکر موقعیت‌هایمان تبدیل گل به شد و توانستیم برنده شویم. 

وی در پاسخ به اینکه آیا نفت مسجد سلیمان بد بازی کرد یا تیم آنها خیلی قوی ظاهر شد، که نتیجه 5 بر صفر به دست آورد، گفت: تیم آنها خیلی خوب بود و حتی زمانی که آنها را آنالیز می‌کردیم، شاهد کیفیت بالای آنها بودیم. اما ما روز خوب فوتبال‌مان را تجربه کردیم و توانستیم از موقعیت‌هایمان به خوبی بهره بگیریم. 

بازیکن تیم فوتبال گل‌گهر سیرجان در پاسخ به این سوال که خیلی از تیم‌ها به دلیل شرایط آب و هوایی و انتقال به شهر مسجد سلیمان با مشکل روبرو می‌شوند، گفت: کادر فنی با برنامه ریزی درستی که داشتند، خیلی سریع با شرایط هماهنگ شدیم و از نظر زمان استراحت یا اعزام به شهر هم زمان مناسبی درنظر گرفته شده بود، بنابراین از این جهت مشکلی نداشتیم. 

گلزاری درباره اینکه آیا تیمش برای قهرمانی می‌جنگد، تصریح کرد: هیچ چیز دور از دسترس نیست. استقلال خوزستان  که از خاطرتان نرفت. کسی فکر نمی‌کرد این تیم قهرمان شود. امسال با توجه به هزینه‌کرد دیگر باشگاه‌ها ما پر هزینه‌ترین باشگاه نیست. هیچ چیز دور از دسترس نیست و ما تلاش‌مان را انجام می‌دهیم.

وی  پیرامون اینکه تیمش به دلیل بروز حواشی سال گذشته دور از کورس قهرمانی دور شد، گفت: سال قبل با پرونده اریک باگناما، تیم ما وارد حاشیه شد. قضیه‌ای که هیچ تقصیری در آن نداشتیم، اگر این بازیکن مورد تایید نبود چرا فدراسیون برای او کارت بازی صادر کرد؟ اما خدارا شکر امسال با تدابیر کادرفنی به راحتی در مسیر درستی قرار داریم.

بازیکن تیم فوتبال گل‌گهر سیرجان درباره اینکه این امکان وجود داشت که حواشی بازی قبل استقلال و گل گهر را به حاشیه بکشاند، عنوان کرد: اول اینکه بگویم مقصر درگیری این مسابقه، مربی استقلال بود. دوم اینکه وقتی تیمی شکست می‌خورد باید از آن عبور کند و تیم حرفه‌ای در همین شرایط خودش را نشان می‌دهد. به هر حال بعضی وقت‌ها باید از بازی قبل درس بگیرید و خودتان را سریع پیدا کنید وگرنه 2 یا 3 مسابقه را از دست می‌دهید.

انتهای پیام/
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز