خبرگزاری کار ایران

فرصت بازی استقلال برای مدیرعامل فولاد/ نکونام دوباره انتقاد می‌کند؟

فرصت بازی استقلال برای مدیرعامل فولاد/ نکونام دوباره انتقاد می‌کند؟
کد خبر : ۱۲۸۴۱۳۶

نکونام بعد از ناکامیابی در لیگ برتر معمولا از مدیریت فولاد انتقاد می‌کند، نتایج هم مطابق با انتظارات برای این تیم پیش نرفته. در این شرایط پیشنهاد همکاری با تیم ملی و رضایتنامه فولاد مطرح است. آیا مدیرعامل فولاد از فرصت بازی استقلال استفاده می‌کند؟

به گزارش خبرنگار ورزشی ایلنا، استقلال و فولاد از ساعت 17 روز جمعه 15 مهرماه در هفته هشتم لیگ برتر به مصاف هم می‌روند. این در حالی است که نکونام پیشنهاد دستیاری کی‌روش در تیم ملی را رد کرد و نتیجه هفته هفتم لیگ برتر هم برای این تیم خوشایند نبود. 

شاگردان نکونام بعد از تعویق بازی هفته ششم خود مقابل ملوان، سراغ دیگر تیم تازه لیگ برتری شده مس کرمان رفتند. آنها با نتیجه بدون گل متوقف شدند تا بهترین فرصت برای کاهش امتیاز با پرسپولیس و دیگر بالانشینان لیگ برتر را از دست بدهند. 

عجیب آنکه نکونام بعد از مسابقه هفته هفتم مطابق دیگر دیدارهایی که ناکام بوده(مانند بازی صنعت نفت، مس رفسنجان)، از سه عامل داوری، اتلاف وقت حریف و مدیریت باشگاه فولاد انتقاد کرد. اما در مسابقه مس کرمان موقعیت‌های خطرناک‌تری برای گلزنی مقابل میزبان خود در فولاد آره‌نا داشت. حتی بعید نیست که در صورت عدم کسب نتیجه لازم، بعد از بازی استقلال هم دوباره نسبت به مدیر باشگاه انتقادات مطرح شود.

نباید فراموش کرد که نکونام ابتدای فصل از استقلال پیشنهاد همکاری داشت و انگیزه‌های متفاوتی مقابل این تیم دارد. اما پیروزی مقابل استقلال پرستاره و آماده در ورزشگاه آزادی آسان نیست.

با وجود اینکه فولاد بازیکنان دلخواهش نظیر احسان پهلوان، علی قربانی، کریستوفر کنت، مجید علیاری، وریا غفوری، سعید آقایی و یونس دلفی جذب کرده اما تیم در قامت مدعی قهرمانی نبوده است. آنها می‌توانند به عنوان یکی از 5 تیم بالانشین لیگ برتر فعالیت کنند.

در شرایط فعلی مسئولان فدراسیون فوتبال اصرار دارند که به دنبال جلب رضایتنامه سرمربی فولاد هستند و حتی غیر مستقیم از شرط نکونام برای هدایت تیم ملی در جام ملت‌های آسیا خبر دادند. با این وجود نکونام تحت فشار زیادی از سوی هواداران فولاد قرار دارد. 

با این اوصاف بعید نیست که نتیجه فولاد و استقلال روی نظرات گرشاسبی هم برای صدور رضایتنامه تاثیرگذار باشد. چرا که مدیرعامل فولاد با وجود فراهم کردن امکانات متنوع نظیر اردوهای آماده‌سازی داخل و خارج کشور، جذب بازیکنان مدنظر نکونام و تمدید قرارداد با بازیکنان کلیدی و حمایت کامل از سرمربی‌اش در روزهای ناکامی تیم مورد انتقاد قرار می‌گیرد. این فرصت وجود دارد که بسیار مسالمت آمیز نکونام را به تیم ملی بفرستد و گزینه‌ای دیگری برای هدایت تیم پرستاره فولاد به کار بگیرد.

انتهای پیام/
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز