خبرگزاری کار ایران

کاظمیان: مس می‌توانست برنده باشد/ اتلاف وقت و بازی دفاعی؟ فولاد با چه تاکتیکی جلوی سپاهان و پرسپولیس بازی کرد؟

کاظمیان: مس می‌توانست برنده باشد/ اتلاف وقت و بازی دفاعی؟ فولاد با چه تاکتیکی جلوی سپاهان و پرسپولیس بازی کرد؟
کد خبر : ۱۲۸۳۱۹۸

بازیکن تیم فوتبال مس کرمان معتقد است انتقادات اعضای تیم فولاد در خصوص بازی دفاعی تیمش نادرست است چرا که این تیم مقابل سپاهان و پرسپولیس با سبکی مشابه به میدان رفته است و حتی آنها وقت بازی را تلف کردند.

امین کاظمیان در گفتگو با ایلنا، پیرامون تقابل تساوی بدون گل مس کرمان و فولاد خوزستان در هفته هفتم لیگ برتر، اظهار داشت: فکر می‌کنم فولاد با ذهنیت از پیش برنده وارد زمین مسابقه شده بود. آنها انتظار ارائه چنین بازی از ما نداشتند و چندان موقعیتی هم نداشتند. حتی می‌توانم بگویم اگر شانس یار تیم ما بود و از موقعیت‌های خوب‌مان بهره می‌گرفتیم، برنده مسابقه ما بودیم. به نظرم در بعضی موقعیت‌ها باید باهوش‌تر عمل می‌کردیم. کادر فنی با تشخیص درست، تاکتیک بسیار مناسبی اتخاذ کرده بود و در مدت تعطیلی لیگ برتر، تمرینات خوبی داشتیم.

وی افزود: تیم ما 4 بازیکن غایب (محروم و مصدوم) داشتیم. اگر با تیم کامل در این مسابقه حاضر می‌شدیم، قطعاً شرایط برای ما خیلی متفاوت بود و مطمئنم برنده مسابقه بودیم. 

بازیکن تیم فوتبال مس کرمان در خصوص انتقاد سرمربی و بازیکنان فولاد پیرامون اتلاف وقت تیمش، تصریح کرد: آنها بعد از بازی صنعت نفت آبادان و مس رفسنجان هم همین صحبت‌ها را مطرح کردند. بازی قبل هم درباره حامد لک صحبت می‌کردند! در حالی که بازی خودشان مقابل پرسپولیس و سپاهان نشان داد تاکتیک دفاعی اتخاذ کردند و حتی چندین مرتبه روی زمین قرار گرفتند. بازی دفاعی جزیی از فوتبال است. درباره اتلاف وقت هم انصافاً جز دو مورد که به دلیل مصدومیت دروازه‌بان ما، بازی متوقف شد مورد توقف وقت دیگری بود؟ تازه این موارد هم داور وقت اضافه آن را لحاظ کرد. بنابراین این صحبت‌ها را قبول نمی‌کنم. البته آنها در زمین خودشان نتیجه نگرفتند و موقعیت گلزنی هم نداشتند، طبیعی است که چنین صحبتی را مطرح کنند.

کاظمیان در پاسخ به این سوال که با توجه به غیبت 4 بازیکن تیمش نتیجه تساوی برای فرزاد حسین‌خانی رضایت بخش بوده است، عنوان کرد: آقا فرزاد (حسین‌خانی) جز به کسب 3 امتیاز و پیروزی راضی نمی‌شود. ما هم دوست داشتیم تفکرات کادرفنی را به خوبی اجرا کنیم، متاسفانه چند موقعیت خوب ما از دست رفت. دوست داشتیم با برد از زمین خارج شویم تا هواداران و مردم شهرمان شاد شوند. 

وی در پایان گفت: هفته بعد با هوادار بازی داریم. بازی با این تیم 6 امتیازی است و ما در خانه همواره نشان دادیم کمترین امتیاز را به رقبا می‌دهیم. امیدواریم بتوانیم با کسب 3 امتیاز از زمین مسابقه خارج شویم.

انتهای پیام/
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز