خبرگزاری کار ایران

تارتار: از داور تشکر می‌کنم/ درباره رنگ پیراهنم صحبتی نمی‌کنم

تارتار: از داور تشکر می‌کنم/ درباره رنگ پیراهنم صحبتی نمی‌کنم
کد خبر : ۱۲۷۶۸۶۸

سرمربی تیم فوتبال ذوب آهن در خصوص رنگ پیراهنش و شائبه ارتباط با جادوگری سکوت کرد.

به گزارش ایلنا، مهدی تارتار در نشست خبری بعد از بازی ذوب‌آهن مقابل مس کرمان در هفته ششم لیگ برتر، اظهار داشت: قبل اینکه درباره بازی صحبت کنم باید بگویم این محیط(اتاق نشست خبری) امکانات خوبی برای نشست خبری ندارد و هم هوای گرمی دارد. بازی همانطور که دیروز گفتم سنگین و فیزیکی بود. با توجه به کیفیت زمین که خیلی مساعد نبود، دو تیم اجازه پیدا نکردند فیزیکی بازی کنند. تیم‌ها به دنبال بازی مستقیم بودند و ما هم با تغییراتی که ایجاد کردیم توانستیم مالکیت توپ را در میانه زمین داشته باشیم و تا حدودی حملات سریعی داشته باشیم، ولی تصمیمات آخر را خوب نگرفتیم و نتوانستیم به گل برسیم. در مجموع مساوی عادلانه بود و بازی جاندار نبود.

وی افزود: زمین مسابقه اجازه نمی‌داد که بازی زیبایی داشته باشیم. هر دو تیم به تیم‌هایشان را به صورت فیزیکی آرایش داده بودند و ترکیب خودشان را چیده بودند. فقط ضربات ایستگاهی یا ضربات سوم می توانست تاثیرگذار باشد که هر دو تیم در این قضیه موفق نبودند. فکر می کنم امتیازات تقسیم شده و عادلانه نبود.

سرمربی تیم فوتبال ذوب‌آهن در باره اینکه پیراهن مشکی او ارتباطی به جادوگری دارد، گفت: درباره این موارد صحبتی ندارم.

تارتار درباره اینکه 6 بازی، 6 مساوی عنوان کرد: امسال بازی‌های سختی در لیگ برتر داریم. تیم نفت مسجد سلیمان از پرسپولیس صدرنشین جلو بود. همین که ما دست خالی بیرون نیاییم با یک برد میتوانیم جهش چند پله‌ای داشته باشیم. همین که تیم ما تا حالا انسجام داشته و به حریفان موقعیت نمی‌دهد. فکر می کنم ما را امیدوار می کند ضمن اینکه مصدومیت سعید باقرپسند به ما ضربه زد. با کار بیشتر باید بتوانیم موقعیت بیشتری خلق کنیم. 

حاج ملک یکی از داوران با تجربه ما است و امروز هم قضاوت خوبی داشت با اینکه چند اشتباه جزیی داشت ولی در کل داوری بی نقصی داشت از او تشکر می‌کنیم.

انتهای پیام/
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز