خبرگزاری کار ایران

ساپینتو در نشست خبری شرکت نکرد/ ماجرای چالش تلویزیون و باشگاه استقلال

ساپینتو در نشست خبری شرکت نکرد/ ماجرای چالش تلویزیون و باشگاه استقلال
کد خبر : ۱۲۷۰۳۶۶

باشگاه استقلال در خصوص چالش پخش تلویزیونی با صدا و سیما توضیحاتی ارائه کرد.

به گزارش ایلنا، ساپینتو سرمربی آبی پوشان بعد از پایان بازی استقلال و مس کرمان در نشست خبری غایب بود. محمد حسین زرندی مدیر رسانه ای استقلال ، اظهار داشت: همانطور که در جریان هستید و باشگاه هم اعلام کرده با توجه به مسائلی که سر حق پخش استقلال و بین تلویزیون وجود دارد تا زمانی که دوربین های تلویزیونی باشند سرمربی استقلال در کنفرانس خبری شرکت نخواهند کرد. اگر دوربین ها سالن را ترک کنند ما در خدمت رسانه‌های مکتوب هستیم.

وی افزود: آقایان آجورلو و همکارانشان خیلی سخت تلاش می‌کنند تا در فوتبالی که به حق پخش توجه نمی‌شود به دنبال اسپانسر و درآمدزایی هستند اما مدلی که امروز فوتبال پخش شد بی احترامی به طرفداران استقلال بود. باشگاه تلاش می کند و اسپانسر پیدا می کند اما تلویزیون وقتی اسپانسر را کات می کند و پخش نمی کند بی‌احترامی به طرفداران است. آیا در کشور دیگری این چنین پخش مسابقات را دیده اید؟ ما خیلی پیغام از شروع بازی تا همین لحظه داشتیم و هواداران استقلال نگران و ناراضی هستند. این سبک پخش فوتبال و بریدن تصاویر و بستن لنز دوربین شبیه آن را هیچ جا ندیدم و اگر هست ما را مطلع کنید.

مدیر رسانه‌ای استقلال تصریح کرد: آقای آجورلو با آقای پولادگر، آقای ماجدی و درودگر صحبت کردند و اگر فوتبال و سازمان لیگ و وزارت ورزش پشت ما نباشند باید چه کسی پشت ما باشد. باشگاه به سختی اسپانسر پیدا می کند و تلویزیون اسپانسر را کات می کند. این یک بد سلیقگی در حق طرفداران استقلال است. امیدواریم که اتفاقات بهتر شود و کج سلیقگی تمام شود که بی احترامی به 30 40 میلیون طرفدارا درست نیست. وقتی حق پخش نیست باشگاه باید به دنبال سایر توانمندی ها برای حل مشکلات برود اما اینگونه پخش مسابقات چوب لای چرخ فوتبال برای درآمدزایی فوتبال است.

زرندی در پاسخ به این سوال که فتاحی اعلام کرد که آبی‌پوشان نیمه دوم در زمین حاضر نمی‌شوند، تصریح کرد: ما نمی‌خواستیم در زمین حاضر شویم. هواداران  تلویزیونی خیلی از این موضوع ناراحت بودند و طرفداران انتظار دارند فوتبال استاندارد ببینند. این تصمیم همه یعنی باشگاه، بازیکنان و تصمیم مشترک تمام مجموعه باشگاه استقلال بود؛ اما به دلیل احترام به هواداران که منتظر بازی بودند، بازیکنان وارد زمین شدند. باشگاه خارج از زمین مسابقه به دنبال احقاق حقوق خودش است.

وی پیرامون اینکه چرا ساپینتو در نشست خبری صحبت نمی‌کند، تصریح کرد: خیر، اگر دوربین های تلویزیون باشند صحبت نمی‌کنند.

مدیر رسانه‌ای استقلال در خصوص اینکه آیا حق پخش به این باشگاه پرداخت شده یا خیر، گفت: بحث حق پخش در حیطه معاونت حقوقی باشگاه است و اینکه آیا دادند و ندادند به آقای آجورلو باید مراجعه کنید. من اطلاعی از پرداخت شدن یا نشدن این حق پخش ندارم. من می گویم اگر پرداخت هم شده باشد ما مبلغ آن را نمی‌دانیم. درباره آقای درودگر با خود ایشان صحبت کنید و از خود ایشان سوال کنید که نماینده کجا بودند. تصمیم باشگاه این است که تا زمانی که دوربین‌ها در کنفرانس خبری حضور داشته باشند سرمربی تیم استقلال در کنفرانس حضور پیدا نخواهد کرد. 

زرندی در پایان پیرامون کیفیت پخش تصاویر اعلام کرد: پخش شدن تصویر برای مردم آیا باید نصفه باشد؟ این کار توهین به هواداران نیست؟ باشگاه به دنبال منافع خودش و هواداران است. سرمربی استقلال با رسانه باشگاه و غیر تصویری صحبت می‌کند و به هواداران هم می‌رسد. این توهین به 30 میلیون هوادار است که تصویر را نصفه می گذارید. از هواداران نظرسنجی کنید که ببنید آیا از پخش راضی بودند یا خیر.

 

انتهای پیام/
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز