خبرگزاری کار ایران

تارتار: در غیاب باقرپسند و اسدبیگی باید بیشتر تلاش کنیم/ مصدومیت باقرپسند مربوط به بدنسازی نیست

تارتار: در غیاب باقرپسند و اسدبیگی باید بیشتر تلاش کنیم/ مصدومیت باقرپسند مربوط به بدنسازی نیست
کد خبر : ۱۲۷۰۱۰۹

سرمربی تیم فوتبال ذوب آهن معتقد است مصدومیت جزیی از فوتبال است و مصدومیت سعید باقرپسند ارتباطی با بدنسازی تیمش ندارد.

به گزارش ایلنا، مهدی تارتار در نشست خبری پیش از بازی مس رفسنجان مقابل ذوب آهن در هفته سوم فصل بیست و دوم لیگ برتر، اظهار داشت: فردا بازی سختی داریم. به هر حال ما قرعه سختی در ابتدای لیگ داریم. یکی از بازی‌های سخت ما فردا مقابل مس رفنسجان است.  آنها در کادرفنی و بازیکنان ثبات داشتند و مهره‌های خیلی با کیفیتی به تیم‌شان اضافه کردند. کادرفنی دو تیم تغییر نکرده  و بنابراین شناخت خوبی از هم داریم. دو بازی گذشته مس رفسنجان را به خوبی آنالیز کردیم. آنها سبک بازی سریعی دارند. در بخش انتقال از دفاع به حمله خیلی خوب عمل می‌کنند. باید خیلی هوشیار باشیم که دچار مشکل نشویم سال گذشته غفلت کردیم و  در اصفهان امتیاز از دست دادیم. اما در دور برگشت توانستیم این تیم را کنترل کنیم و به پیروزی برسیم. شناخت خوبی داریم امیدوارم فردا روز کم اشتباه بازیکنان ما باشد. با تمرکز بالا بازی کنیم. چرا که در خط حمله نفرات کلیدی دارند که می‌توانند هر لحظه نتیجه را تغییر بدهند. دفاع‌های بسیار خوبی داریم و در بخش دفاعی چه سال گذشته، چه امسال بسیار خوب بودیم. فکر می‌کنم بازی نزدیکی باشد امیدوارم ما برنده باشیم.

وی افزود: متاسفانه مصدومیت سعید باقرپسند جدی است و شاید تا مدتی همراه ما نباشد. اما با شناختی که از سعید دارم می‌دانم از نظر شرایط روانی قوی است و خیلی زود به ترکیب تیم باز می‌گردد. سرمربی تیم فوتبال ذوب آهن گفت: مصدومیت جزیی از فوتبال است. او در اوایل بازی ضربه خورد. چند بازیکن تیمهای دیگر هم دچار مصدومیت شدند و بحث بدنسازی نیست. به گواه کارشناسان در دو بازی قبلی  آمار دوندگی خیلی بالای داشته است.

تارتار  در پاسخ به این سوال که اشتباهات داوری چقدر روی نتایج لیگ برتر تاثیرگذار است، عنوان کرد: برای فوتبال ما مهم است که VAR بیاید در فصل گذشته و هفته‌های گذشته لیگ برتر، مس رفسنجان خیلی از ناحیه داوری متضرر شد. اما هیچ تیمی به اندازه ذوب آهن از ناحیه داوری در دو فصل گذشته متضرر نشده است. امیدوارم شعار نباشد و VAR به سیستم فوتبال کشور ما اضافه شود. یکسری از کشورهایی که پایین تر از ما هستند VAR  را وارد کردند. هم داوران و هم بازیکنان دچار اشتباه می شوند. 

سرمربی تیم فوتبال ذوب‌آهن درباره حضور هواداران در بازی فردا تصریح کرد:  به هر حال خیلی خوشحالیم که هواداران به ورزشگاه می آیند. فوتبال بدون حضور هواداران معنا ندارد و انتظار داریم هواداران ما را تنها نگذارند.

وی پیرامون اینکه مصدومیت رباط صلیبی سعید باقرپسند، کار او را در پست مهاجم سخت‌تر می‌کند، عنوان کرد: به هر حال بد موقعی سعید باقرپسند دچار مصدومیت شد و تاثیرگذار است. با بقیه بازیکنان صحبت کردم که بیشتر تلاش کنند. هم سینا اسدبیگی ما را تنها گذاشت. باید کادرفنی و بازیکنان تلاش مضاعفی داشته باشیم تا نتایج خوبی کسب کنیم.

انتهای پیام/
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز