خبرگزاری کار ایران

کاظمیان: شرایط میزبانی مسجد سلیمان مناسب لیگ برتر نیست/ چر داور به شرایط نور ورزشگاه توجه نکرد؟

کاظمیان: شرایط میزبانی مسجد سلیمان مناسب لیگ برتر نیست/ چر داور به شرایط نور ورزشگاه توجه نکرد؟
کد خبر : ۱۲۶۶۲۴۵

بازیکن مس کرمان با انتقاد از شرایط میزبانی نفت مسجد سلیمان، معتقد است خاموشی ناگهانی پروژکتور باعث دریافت گل سوم تیمش شد.

امین کاظمیان در گفتگو با ایلنا، پیرامون شکست مس کرمان مقابل نفت مسجد سلیمان در هفته اول لیگ برتر اظهار داشت: برای هفته اول بازی خیلی خوبی بود. البته تیم ما با نفرات کامل در زمین حاضر نبود و با اضافه شدن نفرات داخلی و خارجی کارمان بهتر پیش خواهد رفت. دمای هوا خیلی بالا بود و بازی در آن شرایط آب و هوایی خیلی سخت است. ما در این بازی روی تک موقعیت‌ها تکیه کرده بودیم و شرایط‌مان هم خوب پیش رفت. در نیمه دوم به دلیل شرایط آب و هوایی و گرما طبیعی بود که تیم ما از نظر بدنی کمی افت کند. این مسئله باعث شد که آن چنان که دلخواه مان بود نتوانیم برای تغییر نتیجه دوباره تلاش کنیم. 

وی درباره گل سوم نفت مسجد سلیمان گفت: تیم ما دو بار نتیجه را تغییر داد اما در گل سوم نفت مسجد سلیمان، به یکباره یکی از پروژکتورهای ورزشگاه خاموش شد. این مسئله باعث شد میزان دید بازیکنان ما به حداقل برسد و چند ثانیه بعد از همین صحنه گل دریافت کردیم. طبق قانون داور باید مسابقه را متوقف می‌کرد و حتی مربی ما حین خاموشی این مسئله را به تیم داوری اعلام کرد. واقعا در کنار مسئله نور، شرایط اسکان پیش از مسابقه و نبود هتل در شهر مسجد سلیمان واقعاً این شرایط میزبانی خیلی خوب نیست. امیدوارم سازمان لیگ شرایط میزبانی همه تیم‌ها را به یک چشم بررسی کند.

کاظمیان درباره همکاری با فرزاد حسین‌خانی سرمربی مس کرمان گفت: او مربی برجسته‌ای است و مطمئنم در آینده بیشتر از او خواهیم شنید. با وجود سن کم، حسین‌خانی مربی بسیار توانمند و فنی است. 3 سال است که در خدمت ایشان هستم و واقعاً این همکاری لذت بخش است. مطمئن باشید مقابل پیکان هم همه بازیکنان با تمام وجود بهترین بازی ممکن را به نمایش خواهند گذاشت.

وی درباره مسائل مالی باشگاه مس کرمان گفت: برای اولین بار در طول تاریخ مس کرمان است که بازیکنان مطالبات خود را دریافت نکردند و امیدوارم هر چه سریعتر مشکلات حل شود. البته دغدغه بازیکنان فقط بازی و کسب نتیجه خوب است، این مسائل حل می‌شود. فقط باید بگویم کهندل مدیر عامل مس کرمان واقعا مدیر زحمتکش و فوتبالی است و حضور او به باشگاه و ورزش کرمان کمک می‌کند. 

انتهای پیام/
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز