بارسلونا اهرم چهارم را فعال کرد و 100 میلیون یورو دیگر به ارمغان آورد
اما آیا این اقدام برای ثبت قرارداد خریدهای جدید آنها کافی است؟
به گزارش ایلنا، بارسلونا روز جمعه تایید کرد که چهارمین "اهرم اقتصادی" را قبل از شروع فصل جدید لالیگا در آخر هفته جاری فعال کرده است.
کاتالان ها 24.5 درصد دیگر از استودیو بارسا را به مبلغ 100 میلیون یورو فروختند، همانطور که انتظار میرفت.
بیانیه رسمی باشگاه به شرح زیر است:
«باشگاه بارسلونا فروش 24.5 درصد از استودیو بارسا را به شرکت Orpheus Media تحت مدیریت جائومه رورس، یک شرکت تولید سمعی و بصری با سابقه طولانی در تولید محتوا، به مبلغ 100 میلیون یورو اعلام کرد.
این قرارداد مکمل توافقنامه امضا شده در 29 جولای با Socios.com است و به تسریع رشد استراتژی دیجیتال، NFT و Web.3 باشگاه کمک خواهد کرد.
این فروش با مجوز مجمع عمومی اعضای باشگاه بارسلونا در 23 اکتبر گذشته انجام شد.
شرکای استراتژیک بارسا استودیو با این سرمایه گذاری به ارزش پروژه و آینده محتوای دیجیتال در دنیای ورزش اعتماد دارند.»
آخرین اقدام به تقویت موقعیت مالی بارسا کمک میکند اما هنوز مشخص نیست که آیا برای ثبت همه خریدهای جدید آنها کافی است یا خیر.
بارسا هنوز روبرت لواندوفسکی، ژول کونده و رافینیا و همچنین عثمان دمبله و سرجی روبرتو را ثبت نام نکرده و فردا باید در اولین بازی فصل جدید لالیگا به میدان برود.