خبرگزاری کار ایران

کریمیان: بدعهدی مسئولان باعث واگذاری شاهین عامری شد/ تکلیف 12 بازیکنی که قرارداد بستند چه می‌شود؟

کریمیان: بدعهدی مسئولان باعث واگذاری شاهین عامری شد/ تکلیف 12 بازیکنی که قرارداد بستند چه می‌شود؟
کد خبر : ۱۲۵۹۷۴۲

سرمربی تیم فوتبال شاهین بندرعامری گفت: 12 بازیکن دیگر نمی‌توانند به تیمی بروند چون تیم‌های خواهانشان بازیکنان مدنظرشان را جذب کردند و هم سرمربی دارند. البته مالک حسن نیتش را نشان داد ولی یکسری مسئولان استانی قول‌هایی برای کمک دادند که عملی نشد.

به گزارش خبرنگار ورزشی ایلنا، روز گذشته اخباری منتشر شد که امتیاز باشگاه شاهین بندر عامری بوشهر به شرکت مس واگذار شده است. هنوز جزییات این واگذاری مشخص نیست اما مسئله واگذاری تایید شده است. این در حالی است که تیم بوشهری 12 بازیکن جذب  و در تهران مشغول برگزاری اردو بود. بعد از این اتفاقات اردوی شاهین بندرعامری بوشهر لغو شد.

در همین رابطه مهدی کریمیان در گفتگو با ایلنا، پیرامون واگذاری شاهین بندرعامری به مس اظهار داشت: واضعیت خبر خاصی ندارم. فقط می‌دانم قطعاً باشگاه واگذار شده است. به چه کسی؟ کجا و چگونه؟ را نمی‌دانم. ما در تهران اردو داشتیم و از دوازده بازیکن رونمایی کردیم اما اردو لغو شد و شنیدم که باشگاه واگذار شده است.

وی افزود: با این اوضاع فوتبال، دیگر گله‌ای نیست. بالا آوردن یک تیم آسان نیست. قرار بود مسئولان استان بوشهر دنبال کار باشند و به مالک کمک کنند. نمی توانم از مالک خصوصی برای عدم تمایل برای تیمداری گلایه‌ای کنم. 

سرمربی تیم فوتبال شاهین بندر عامری گفت: برای استانی مانند بوشهر فاجعه است. سقوط ایران جوان و شاهین بوشهر و حالا هم واگذاری شاهین بندر عامری. برنامه سه ساله داشتیم تا دوباره به سطح لیگ برتر برسیم. استانی که چند درصد سرانه تولید ناخالص ملی را دارد، نمی توان 50 میلیارد هزینه یک باشگاه لیگ برتر را فراهم کند؟

کریمیان در پاسخ به این سوال که وضعیت او و بازیکنانی که با شاهین بندرعامری قرارداد داشتند، عنوان کرد: وقتی تیم را از دسته دوم به لیگ دسته یک آوردم. چندین و چند پیشنهاد خوب داشتم. حتی در دسته دوم تیم‌های متمول پیشنهاد خوبی دادند. با این حال به دلیل علاقه و تعهدی که به این باشگاه داشتم پای این تیم ماندم و بازیکن جذب کردیم. حالا هم این بازیکنان دیگر نمی‌توانند به تیمی بروند چون تیم‌های خواهانشان بازیکنان مدنظرشان را جذب کردند و هم سرمربی دارند. البته مالک حسن نیتش را نشان داد ولی یکسری مسئولان استانی قول‌هایی برای کمک دادند که عملی نشد.

انتهای پیام/
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز