خبرگزاری کار ایران

نگران تیم استقلال هستم

واعظی آشتیانی: بهترین مربی در این شرایط یک مربی ایرانی بود

واعظی آشتیانی: بهترین مربی در این شرایط یک مربی ایرانی بود
کد خبر : ۱۲۵۰۵۸۶

مدیرعامل سابق استقلال می گوید به طور حتم مربیان خارجی تأثیر فنی خودشان را روی فوتبال ایران خواهند گذاشت.

به گزارش ایلنا، امیررضا واعظی آشتیانی مدیرعامل سابق استقلال می گوید این تیم در نقل و انتقالات به تحولات گوناگون نیاز ندارد و برای جذب بازیکنان مورد نظر نباید فرصت را از دست بدهد.

انتخاب ریکاردو ساپینتو به عنوان سرمربی جدید استقلال را چطور ارزیابی می‌کنید؟

استقلال این مربی پرتغالی که کارنامه‌ قابل قبولی داشت را آورد تا بتوانند این فصل هم مدعی قهرمانی باشد. سال قبل استقلال آمار و رکوردهای دست نیافتنی را به دست آورد و این باعث می‌شود تا هواداران انتظارات‌شان برای این فصل بالاتر برود. اگر استخوان‌بندی فصل قبل حفظ شود و چند بازیکن خوب دیگر به تیم اضافه شود، استقلال کماکان می‌تواند مدعی قهرمانی لیگ برتر باشد.

نظر شما درمورد حضور سرمربیان خارجی در ایران چیست؟

به طور حتم مربیان خارجی تأثیر فنی خودشان را روی فوتبال ایران خواهند گذاشت. این فصل تیم‌های پرسپولیس، استقلال، سپاهان و فولاد در جذب بازیکن و با حضور مربیان خیلی خوب می‌توانند مدعی قهرمانی باشند و لیگ بسیار جذابی را شاهد باشیم.

به نظر شما تیم در نقل و انتقالات عملکرد خوبی داشته است؟

استقلال قهرمان شده و نیاز به ورودی و خروجی چندان زیادی ندارد. باید از چند کارشناس و صاحب نظر مشورت بخواهند و به سراغ تمدید بروند. مثلا اینکه ما 4 نفر در یک پست داشته‌ایم که ماحصل آن خوب نبوده. سپس بر حسب منابع مالی خرید کنیم. چرا کی‌روش در فوتبال ایران موفق شد؟ چون فرهنگ ما را شناخت و با آن خو گرفت.

قبول دارید هر سال قیمت بازیکنان افزایش قابل توجهی دارد؟

فوتبال در تمام دنیا یک پدیده چشم‌گیر است و نسبت به سایر شغل‌های جامعه یک فوتبالیست عمر کوتاهی در ورزش حرفه‌ای و قهرمانی دارد، بالطبع باید در این مدت کوتاه بتوانند برای آینده خودشان سرمایه‌ای داشته باشند، بهتر است قراردادهایی که بسته می‌شود بسیار شفاف در اختیار نهادهای نظارتی قرار گیرد تا هر شخصی که هر چقدر درآمد دارد مالیاتش را هم به درستی بپردازد.

استقلال دوباره می تواند قهرمانی را تکرار کند؟

قهرمانی چند رکن دارد. اول هواداران هستند که استقلال این رکن را دارد. در داخل باشگاه اما رکن همان مدیریت است. می‌گوییم ثبات مدیریتی نیاز است اما اوضاع استقلال بدتر است. نگران تیم استقلال و رفتارهای مرتبط هستم. یک ماه از جدایی مجیدی گذشت تا مربی انتخاب شد. به نظر من بهترین مربی در این شرایط یکی مربی ایرانی بود. مطمئن بودم نکونام حتی از مجیدی هم بهتر کار می‌کرد. باید از مجیدی تمجید کرد که تیمی جوان ساخت. اطمینان دارم استقلال نیاز به ریخت و پاش نیاز ندارد زیرا پایه و اساس تیم ساخته شده است.

انتهای پیام/
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز