خبرگزاری کار ایران

پرکاس: گزینه هدایت تیم جوانان بودم / بکن باور با یک برنامه کارشناس می‌شود؟

پرکاس: گزینه هدایت تیم جوانان بودم / بکن باور با یک برنامه کارشناس می‌شود؟
کد خبر : ۱۲۴۹۹۹۸

سرمربی تیم فوتبال صنعت نفت آبادان گفت: کارشناس در لغت به معنای این است که موضوع را می شناسد. ممکن است برای یک ماشین یک کارشناس بیاورید و بگویید کارشناس ماشین هستید یا مهندس مکانیک.

به گزارش ایلنا، رضا پرکاس در حاشیه نشست تیم‌های لیگ برتر با سازمان لیگ فوتبال اظهار داشت: جلسه در خصوص شروع لیگ و تعطیلات بود که زمان مشخص نشد. پیشنهادهایی دادند و قرار شد که مربیان و باشگاه‌ها تا 2 روز دیگر نظرات خودشان را اعلام کنند. به این شکل به یک جمع بندی برسند و هم تیم ملی ما بتواند با قدرت راهی جام جهانی شود و هم به باشگاه‌ها این فرصت را بدهند که به آنها صدمه‌ای وارد نشود.

وی ادامه داد: روز آغازین مسابقات لیگ به صورت حدودی گفته شده، همانطور که قبلا هم گفته بودند. الان بحث این است که مسابقات با توجه به فیفادی‌ها یک یا 2 روز جابه‌جا شود.

سرمربی تیم فوتبال صنعت نفت آبادان در پاسخ به اینکه دغدغه تیم‌ها در این جلسه چه بود، اظهار داشت: دغدغه خاصی نبود، بیشتر مهم این بود که فاصله زمانی بازی‌ها یک فاصله نرمال و طبیعی باشد.

رضا پرکاس در خصوص آغاز مسابقات لیگ گفت: برنامه مسابقات لیگ حدودی گفته شد و قرار است بین 21 تا 24 مرداد آغاز شود. برنامه تیم ملی نیز لحاظ شد.

سرمربی صنعت نفت در خصوص در اختیار قرار دادن بازیکنان در رده‌های سنی مختلف اظهار داشت: در خصوص بازی‌های اسلامی بحثی نشد.

در ادامه رضا پرکاس در خصوص شرایط صنعت نفت صحبت کرد و خاطر نشان کرد: اجازه بدهید که اول من در ایران معارفه بشوم و با خود باشگاه هماهنگی‌ها انجام شود. می‌دانم قطعا باشگاه یک روزی را مشخص خواهد کرد تا به سوال خبرنگاران پاسخ داده شود. 

سرمربی صنعت نفت در پاسخ به اینکه آیا امکان دارد تغییری در هدایت باشگاه به وجود آید زیرا برخی معتقدند که او  بیشتر کارشناس فوتبال است تا یک سرمربی، گفت: من از شما یک سوال می‌پرسم. مثلا اگر در یک برنامه فوتبالی، بکن‌باور می‌رود و کارشناسی می‌کند، شما او را به نام یک کارشناس می‌بینید یا مربی؟ کارشناس در لغت به معنای این است که موضوع را می شناسد. ممکن است برای یک ماشین یک کارشناس بیاورید و بگویید کارشناس ماشین هستید یا مهندس مکانیک. پس این یک لفظ است و ما می‌توانیم هر طور که بخواهیم آن را تعبیر کنیم.

وی در ادامه داد: در فوتبال ایران یک مسئله‌ای است که مثلا یک بازیکن فوتبال، اگر یک روز هم در پرسپولیس و استقلال بازی کند، به او می‌گویند پیشکسوت سرخابی که کاملا اشتباه است. او 8 سال در ذوب آهن بازی کرده و یک سال در پرسپولیس و نمی‌توان به او گفت پیشکسوت پرسپولیس. من می‌خواهم بگویم که آن تفسیری که خبرنگار، سایت یا یک مجری از خودش می‌کند، می‌تواند هر چیزی باشد. وظیفه من این است که بیایم در این لیگ کار کنم. ما می‌خواهیم در چارچوب باشگاه عمل کنیم. ما می‌خواهیم خودمان را به یک سری استانداردهای جهانی برسانیم.

پرکاس در خصوص دستیاران خود نیز گفت: برزگری مشخص شده، بقیه کادر بعدا مشخص خواهد شد.

وی در رابطه با اینکه در خصوص مربیگری در تیم ملی جوانان با او صحبت شده بود، گفت: من هم بین کاندیداها بودم، برنامه را گرفتم. به صورت مجازی نیز با هم صحبت کردیم و سپس کمیته فنی تصمیم دیگری گرفت.

انتهای پیام/
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز