خبرگزاری کار ایران

هالند: من تمام عمرم طرفدار سیتی بودم

هالند: من تمام عمرم طرفدار سیتی بودم
کد خبر : ۱۲۴۲۴۶۷

ارلینگ هالند می‌گوید که در تمام عمرش طرفدار منچسترسیتی بوده است.

به گزارش ایلنا، از تصاویری که از این بازیکن نروژی که در کودکی پیراهن‌های مختلف سیتی را پوشیده بود، تا لحظه‌ای که او به عنوان بازیکن بوروسیا دورتموند در حالی که یک کیسه آبی را حمل می‌کرد، آمد، بسیاری تصور می‌کردند (یا امیدوار بودند) او به رنگ آبی تمایل بسیاری دارد.

البته، پدرش در زمانی که ارلینگ در جولای 2000 متولد شد، برای سیتی قرارداد امضا کرد، بنابراین پیروی از تیم پدرش همیشه یک تصمیم آسان بود. هالند 47 بار برای سیتی بازی کرد، قبل از اینکه یک مصدومیت بد زانو باعث بازنشستگی او در سال 2003 شد درحالیکه تنها 30 سال داشت.

پسرش بارها او را در حال بازی در مین‌رود می دید، اگرچه کودک نوپا آن زمان کمی از آن بازدیدها از خانه قبلی را به یاد می آورد.

بنابراین، «چرا سیتی؟» احتمالاً یک سؤال اضافی است! ارلینگ توضیح داد: «اول از همه، پدرم، کمی دخیل بود. من در انگلیس به دنیا آمدم. من تمام عمرم طرفدار سیتی بودم. من چیزهای زیادی در مورد باشگاه می دانم. در پایان، [تصمیم به امضای قرارداد] دو چیز بود. اینجا احساس می کنم در خانه ام هستم و احساس می کنم می توانم پیشرفت کنم و بهترین نتیجه را از بازی ام در سیتی بگیرم.

من سبک (بازی) را دوست دارم. من فوتبال هجومی را دوست دارم. من حال و هوای مثبتی را که وقتی سیتی فوتبال بازی می کند، دوست دارم. این چیزی است که من خیلی دوست دارم، بنابراین فکر می کنم مناسب است."

آیا او مشتاق است که فوتبالش را در خانه "جدید" منچسترسیتی بازی کند؟ ارلینگ درباره ورزشگاه اتحاد گفت: "من چند بار قبل از تماشای بازی‌ها آنجا بوده‌ام. من این را دوست دارم. زیباست من رنگش را دوست دارم ورزشگاه دیدنی و بزرگی است و من دوست دارم در آنجا بازی کنم."

انتهای پیام/
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز