خبرگزاری کار ایران

رابط: شهرخودرو 3 فینال در پیش دارد/ خوشحالم پرتاب آکروباتیکم منجر به گل شد

رابط: شهرخودرو 3 فینال در پیش دارد/ خوشحالم پرتاب آکروباتیکم منجر به گل شد
کد خبر : ۱۲۳۰۸۲۱

بازیکن تیم فوتبال شهرخودرو گفت: وقتی به دقایق پایانی رسیدم، گفتم دیگر چیزی برای از دست دادن نداریم. به همین خاطر پرتاب اوت را به صورت آکروباتیک انجام دادم که خدا را شکر منجر به گل شد.

فردین رابط در گفتگو با ایلنا، پیرامون تقابل شهرخودرو و پیکان در هفته بیست و هفتم لیگ برتر، اظهار داشت:  هواداران به ورزشگاه آمده بودند و تا لحظه آخر تیم را تشویق کردند. البته انتظار حضور هواداران بیشتری را داشتیم باز هم در کل تشکر می کنیم. کل بازیکنان تلاش کردند که برنده از میدان خارج شویم اما قسمت نبود. واقعاً نسبت به پیکان بهتر بازی کردیم. این فصل خیلی از بازی‌ها خوب بازی کردیم و حق‌مان برد بود، اما در نهایت با مساوی یا شکست بازی را به پایان رساندیم.

وی پیرامون انتقاد مجتبی حسینی از داور مسابقه و اعتقاد به سوختن پنالتی خودروسازان، تصریح کرد: از آن صحنه دور بودم. اما واقعاً بازیکنی که روی زمین بوده و تکل زده، فرضاً اگر دستش به توپ خورده که خطای هند محسوب نمی‌شود. این را هم باید بگویم پیکان تیم خوبی است و به آنها احترام قائلم، اما در کل فکر می‌کنم تیم ما موقعیت‌های بیشتری داشت و اگر بدشانس نبودیم، برنده نمی‌شدیم.

بازیکن تیم فوتبال شهرخودرو پیرامون پرتاب خاص اوت دستی‌اش و گلزنی روی همین صحنه، عنوان کرد: قبل‌تر از این پرتاب هم می‌خواستم ضربه اوت را بزنم، اما بازیکنان دیگر اجازه ندادند. وقتی به دقایق پایانی رسیدم، گفتم دیگر چیزی برای از دست دادن نداریم. به همین خاطر پرتاب اوت را به صورت آکروباتیک انجام دادم که خدا را شکر منجر به گل شد. بعد از این گل خیلی فشار آوردیم، اما برنده نشدیم.

رابط با اشاره به 3 بازی باقیمانده شهرخودرو و احتمال بقای این تیم، گفت: پرسپولیس، سپاهان و فولاد واقعاً جز بهترین تیم‌های لیگ برتر ایران هستند و بازی مقابل آنها آسان نیست. اما مطمئن باشید ما تمام تلاش‌مان را برای حفظ نماینده خراسان انجام می‌دهیم. این 3 بازی مانند 3 فینال است.

وی با ارزیابی داوری مسابقه شهرخودرو و پیکان گفت: داور بازی جوان بود و نسبتاً بد نبود. اما باید بگویم در چند صحنه خوب عمل نکرد. برای تیم ما که در انتهای جدول قرار داریم هر سوتی می‌تواند تاثیرگذار باشد.متاسفانه در فوتبال ما VAR هم وجود ندارد که اشتباهات احتمالی را اصلاح کند. نباید اینطور باشد که چون انتهای جدول قرار داریم، با ما بد برخورد کنند.

انتهای پیام/
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز