خبرگزاری کار ایران

ارضی:رسیدگی مجدد مسبوق به سابقه بوده است

بدون دریافت پاسخ ایمیل کارت بازی صادر کردند/ به خاطر دخالت بعضی ارگان‌ها پرونده را به CAS ارجاع ندادیم

 بدون دریافت پاسخ ایمیل کارت بازی صادر کردند/ به خاطر دخالت بعضی ارگان‌ها پرونده را به CAS ارجاع ندادیم
کد خبر : ۱۲۲۹۶۲۵

وکیل باشگاه گل‌گهر سیرجان گفت: با توجه به روند رسیدگی و دخالت بعضی اشخاص و ارگان‌ها در صدور رأی، به خاطر صلاح فوتبال ایران، این پرونده را به CAS ارجاع ندادیم.

ناصر ارضی در گفتگو با ایلنا، پیرامون تشکیل جلسه کمیته استیناف در پرونده اریک باگناما مهاجم گابنی گل‌گهر سیرجان اظهار داشت: روز گذشته مدیران و نمایندگان حقوقی باشگاه گل گهر  در جلسه استیناف فدراسیون فوتبال حاضر شدیم ودر خصوص فایل صوتی منتشر شده و یکسری ایمیل صحبت شد. مطلب مهمی که در رسیدگی های بدوی و تحدید نظر مغفول مانده بود این بود  که فدراسیون فوتبال گابن پاسخ ایمیل های فدراسیون فوتبال ایران را نداده بود

وی افزود: در این ماجرا 3 ایمیل توسط فدراسیون فوتبال زده شد که آخرین آن مربوط 24 آبان ماه 1400 بوده است. با اینکه جوابی گرفته نشده در تاریخ 2 آذرماه 1400 کارت بازی اریک باگناما صادر شده است. این در حالی است که آقای رفیعی مشاور سابق فدراسیون در فایل صوتی‌اش می‌گوید ما باید تا زمانی که از فدراسیون گابن با ایمیل رسمی جوابی  نگرفته بودیم باید صبر می‌کردیم.

وکیل باشگاه گل‌گهر سیرجان در پاسخ به این سوال که چرا شکایت گل‌گهر به دادگاه بین المللی ورزش (CAS) ارجاع نشده است، عنوان کرد: اولاً با توجه به تشریفات رسیدگی به موضوعات اینچنینی عملا رسیدگی ها بسیار زمان‌بر بود. ثانیا: ما از تمامی پتانسیل دادرسی در کشور استفاده کردیم و با اعاده دادرسی و ارائه دلیل جدید سعی در نقض رأی داشتیم. ثالثاً: با توجه به روند رسیدگی و دخالت بعضی اشخاص و ارگان‌ها در صدور رأی، به خاطر صلاح فوتبال ایران، این پرونده را به CAS ارجاع ندادیم. چرا که نمی‌خواستیم به  چهره فدراسیون فوتبال در مجامع جهانی خدشه  وارد شود. با تصمیم ریاست محترم و اعضای هیات مدیره از ارجاع به CAS منصرف شدیم.

ارضی درباره اینکه شرایط نشست چطور پیش رفت، گفت: این جلسه در فضای دوستانه و آرام برگزار شد. بعضی جاها اعضا موافق بودند و توجیه ما را پذیرفتند. در بعضی موارد دفاعیه،‌ اعضای محترم کمیته استیناف  با استناد به دستور العمل ناقصی که فدراسیون فوتبال دارد ادله را ناکافی تشیخص دادند.

وی در پاسخ به این سوال که چرا میرشاد ماجدی با صدور دستور بررسی دوباره این پرونده، صادر کرده است، اظهار داشت: طبق ماده 108  مقررات انضباطی فدراسیون فوتبال وقتی رای کمیته استیناف (قطعی)  صادر می‌شود، برای اعتراض به این ماجرا و رسیدگی محددبه دستور بالاترین مقام فدراسیون نیاز است. در راستای اعاده دادرسی و لزوم بررسی مجدد با دستور سرپرست محترم فدراسیون پرونده به مرجع صادر کننده رأی قطعی ارجاع شد، ما اساسا اعتقاد داریم در مرحله اعاده دادرسی، کمیته مستقلی غیر از مرجع استیناف باید تشکیل و به موضوع رسیدگی می‌کرد .

وکیل باشگاه گل‌گهر در پایان گفت: علی ایحال تجویز اعاده دارسی مطابق مقررات بر عهده رئیس فدراسیون می‌باشد و از این حیث جناب ماجدی بر طبق وظایف تدوین شده در مقررات عمل نمودند و دستور رسیدگی مجدد صادر فرمودند که این موضوع مسبوق به سابقه بوده است.

انتهای پیام/
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز