خبرگزاری کار ایران

توکلی: عملکرد حقیقی مانع گلزنی زودتر مس شد/ با فولاد و گل‌گهر می‌جنگیم

توکلی: عملکرد حقیقی مانع گلزنی زودتر مس شد/ با فولاد و گل‌گهر می‌جنگیم
کد خبر : ۱۲۲۹۱۵۳

بازیکن تیم فوتبال مس رفسنجان گفت: فولاد خوزستان، گل‌گهر سیرجان و مس رفسنجان برای رتبه چهارم جدول می جنگند. هر چند از نظر سهمیه لیگ قهرمانان آسیا احتمالاً با شرایط فعلی شانسی نیست، اما همچنان می‌جنگیم.

شاهین توکلی در گفتگو با ایلنا، در خصوص پیروزی مس رفسنجان مقابل نساجی در هفته بیست و ششم لیگ برتر، اظهار داشت: به هر حال نساجی قهرمانی جام حذفی شد و ارزش خودش را نشان داده است. ما در جام حذفی نتوانستیم نتیجه دلخواه خودمان را بگیریم. اما در شروع دوباره لیگ برتر نمایش‌ خوبی داشتیم و امیدوارم تا پایان لیگ همین طور پیش برویم.

وی افزود: ما در این بازی کلاً مسلط بودیم. 60 تا 70 دقیقه در بازی برتری صرف داشتیم.  حق‌مان پیروزی بود. نه تنها در نیمه دوم، در نیمه اول هم چند موقعیت داشتیم که  علیرضا حقیقی آن را دریافت کرد. اما قسمت این بود که امید لطیفی بازیکن جوان تیم گلزنی کند. در ادامه هم گل دوم را به ثمر رساندیم.

بازیکن تیم فوتبال مس رفسنجان گفت: چمن ورزشگاه انقلاب کرج وضعیت خوبی داشت. تاکتیک تیم ما طوری است که روی زمین‌های با کیفیت بازی‌های زیباتری به نمایش می‌گذاریم. 

توکلی با اشاره به حضور هواداران مس رفسنجان در ورزشگاه انقلاب کرج تصریح کرد: هواداران 12 و 13 ساعت با 3 دستگاه اتوبوس به کرج آمدند تا تیم ما را حمایت کنند، واقعاً مایه دلگرمی بودند. خداراشکر که با دل شاد راهی خانه شدند.

وی درباره رقابت تیم‌ها برای حضور در جایگاه چهارمی جدول، تصریح کرد: بالاخره فولاد خوزستان، گل‌گهر سیرجان و مس رفسنجان برای رتبه چهارم جدول می جنگند. هر چند از نظر سهمیه لیگ قهرمانان آسیا احتمالاً با شرایط فعلی شانسی نیست، اما همچنان می‌جنگیم. هفته بعد هم بازی سختی مقابل گل‌گهر سیرجان داریم.

بازیکن تیم فوتبال مس رفسنجان گفت: امسال تکلیف زمین مسابقه‌مان خیلی معلوم نبود و در زمین سرچشمه و رفسنجان و جاهای مختلف به میدان رفتیم و شرایط سختی داشتیم.

توکلی درباره پایان زمان قراردادش با مس رفسنجان عنوان کرد: یک سال دیگر با مس رفسنجان قرارداد دارم. باید ببینیم بعد از این شرایط چطور پیش می‌رود.

انتهای پیام/
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز