خبرگزاری کار ایران

رابط: اصالت استقلال در نتیجه تاثیر گذاشت/ شهرخودرو 4 فینال دیگر دارد

رابط: اصالت استقلال در نتیجه تاثیر گذاشت/ شهرخودرو 4 فینال دیگر دارد
کد خبر : ۱۲۲۸۸۱۷

بازیکن تیم فوتبال استقلال گفت: گاهی در فوتبال شرایطی پیش می‌آید که خارج از توان ما، مربیان و مدیران است، پیش می‌آید.

فردین رابط در گفتگو با ایلنا، در خصوص تقابل استقلال و شهرخودرو در هفته بیست و ششم لیگ برتر و شکست تیمش، اظهار داشت: جو بازی شب گذشته عالی بود. هواداران در ورزشگاه سنگ تمام گذاشتند. ما تا دقیقه 87 بازی را خیلی خوب پیش بردیم. با اینکه تحت فشار بودیم، اما بازی را خوب پیش بردیم. 

وی افزود: اگر چند دقیقه دیگر تحمل می‌کردیم، بازی با مساوی تمام می شد و ما به امتیاز می‌رسیدیم. به هر حال استقلال هم تیم کمی نیست. آنها 26 هفته شکست نخورده‌اند و در مسیر قهرمانی قرار دارند. قدمت و اصالت این تیم در نتایجش تاثیر گذاشت. 

بازیکن تیم فوتبال شهرخودرو گفت: قبل از مسابقه به سمت نیمکت و کادرفنی استقلال رفتم. فرهاد مجیدی برخورد بسیار خوبی با من داشتند و باید بابت این رفتار تشکر کنم. 

وی با ارزیابی عملکرد خط دفاعی شهرخودرو عنوان کرد: واقعاً باید از همه بازیکنان خط دفاعی‌مان تشکر کنم. با همه توان‌شان  در میدان حاضر شدند. در کنار زحمات این بازیکنان عملکرد خط هجومی تیم هم خوب بود و در نیمه اول از جلو پرس می‌کردند و فشار خیلی خوبی روی بازیکنان استقلال وارد کردند. 

رابط در پاسخ به این سوال که آیا تیمش در لیگ برتر می‌ماند، گفت:  4 بازی و فینال برای ما تا پایان لیگ باقی مانده است. با اینکه بازیکن قرضی هستم، با همه توان در زمین حاضر می‌شوم و دلم با این تیم است. با همه توان در این بازی‌ها حاضر می‌شویم و امیدواریم که سهمیه تیم در لیگ برتر حفظ شود. همه بازیکنان و کادرفنی با تمام وجود تلاش می‌کنند، اما گاهی در فوتبال شرایطی پیش می‌آید که خارج از توان ما، مربیان و مدیران است، پیش می‌آید. 

بازیکن تیم فوتبال شهرخودرو پیرامون اینکه آیا قبل بازی استقلال دریافتی داشته‌اند، عنوان کرد: خیر دریافتی نداشته‌ام. هدفم از حضور در شهرخودرو بیشتر از هر چیزی پیشرفت فوتبالم است. روزی که آمدم می‌دانستم اینجا شرایط چطوری است.

انتهای پیام/
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز