خبرگزاری کار ایران

مربی نساجی: حضور در فینال هدیه به دل هواداران و مجموعه نساجی بود

مربی نساجی: حضور در فینال هدیه به دل هواداران و مجموعه نساجی بود
کد خبر : ۱۲۲۳۳۱۵

مصطفی صداقت، مربی تیم نساجی در کنفرانس خبری در مورد دیدار برابر آلومینیوم اراک در فینال جام حذفی صحبت کرد.

به گزارش ایلنا، مصطفی صداقت، مربی تیم نساجی مازندران در نشست خبری پیش از تقابل با آلومینیوم اراک در فینال جام حذفی گفت: همیشه بازی فینال حساس، مهم و هیجان برانگیز بوده و دو تیم با شرایط خاص به بازی نهایی رسیده اند. هر دو تیم تیم های مدعی را پشت سر گذاشتند و شایستگی خود برای حضور در فینال را اثبات کردند و بازی فینال امیدوارم یکی از مسابقات مهیج باشد.

شهر شما از نظر سخت افزاری امکان مسابقات آسیایی را دارد؟ صداقت درباره این پرسش گفت: این جزئیاتی است که مدیریت باشگاه بهتر جواب می دهد، بعد از مسافرت رئیس جمهور تاکید به برطرف کردن مشکلات ورزشگاه بوده ولی نمی دانم که جزئیات چیست اما بعید می دانم مشکلی از این نظر وجود داشته باشد.

مربی تیم نساجی درمورد حضور هواداران در بازی فینال گفت: تمامی مدیران باشگاه و آقای الهامی تاکید بر آرامش بوده و مجموعه نساجی می خواهد به حضور در فینال لذت ببرد. نمی خواهیم درگیر هیجانات بازی باشیم و در مسابقات لیگ هم تاکید آقا ساکت این بوده که از بازی لذت ببرید. مجموعه باشگاه می خواهد از این مسابقه لذت ببرد و به نظرم رسیدن به این فینال در حضور همه بزرگان فوتبال ایران شاید یک هدیه الهی به دل آقای حدادیان بود چون بار تیم را یک تنه به دوش کشیدند و همه هزینه های مضاعفی که هر هفته باید در شهر های مختلف مسابقات را برگزار می کردند. این فینال یک هدیه به آقا ساکت و مجموعه تیمش بود که صبر و متانت به خرج دادند. ما هر هفته به عنوان میهمان در پرواز بودیم و به این شهر و آن شهر می رفتیم. همچنین هواداران که طی یک سال حتی یک تمرین را نتوانستند مشاهده کنند و تمام مجموعه تیم حق ندارند از رویای خودشان عقب بنشینند و فارغ از هر نتیجه ای مثل یک جنگجو تا پایان مبارزه می جنگیم و باید خواسته هواداران مان را عملی کنیم و قول می دهم که اتفاقات خوب برای نساجی خواهد افتاد.

مربی نساجی تاکید کرد:‌ بازی‌های این فصل نساجی و تقابل ما مقابل تیم‌های بزرگ نشان داده است که ما می‌خواهیم بهترین کیفیت را ارائه دهیم. ما ورزشگاه امام رضای مشهد را به عنوان ورزشگاه خود انتخاب کردیم. زمین تمرین ما هم به لطف مجموعه مدیریت باشگاه نساجی شرایط خوبی دارد و یکی از بهترین زمین‌ تمرین‌های موجود است. ما در بازی‌های بزرگ کیفیت خودمان را نشان دادیم و حتی اگر شکست خوردیم، کیفیت خوبی از خودمان نشان دادیم. شک نکنید تیم ساکت الهامی قطعا به دنبال فوتبال زیباست.

انتهای پیام/
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز