خبرگزاری کار ایران

فاضلی: دو تیم ریشه دار در فینال جام حذفی هستند / زیرساخت‌های لازم برای حضور در مسابقات بین المللی را داریم

فاضلی: دو تیم ریشه دار در فینال جام حذفی هستند / زیرساخت‌های لازم برای حضور در مسابقات بین المللی را داریم
کد خبر : ۱۲۲۳۲۸۷

مربی تیم آلومینیوم اراک درباره دیدار مقابل نساجی مازندران در فینال جام حذفی به سوالات خبرنگاران پاسخ داد.

به گزارش ایلنا، وحید فاضلی در نشست خبری پیش از دیدار مقابل نساجی مازندران در فینال جام حذفی اظهار داشت: ابتدا دو مورد را عرض می کنم. از مسئولان استانی، شهری و شهرداری و کلیه دست اندرکاران مدیریتی تشکر میکنم که کنار ما بودند و همینطور هیات مدیره و کارکنان شرکت ایرالکو. مورد دوم به تیم خوب نساجی بابت حضور در فینال تبریک می گویم و شایسته این صعود بودند. خوشحالیم که دو تیم ریشه دار و پرهوادار فینال را برگزار خواهند کرد. هر تیمی که لیاقت بیشتری داشته باشد امیدوارم برنده بازی باشد.

او درخصوص بازی فردا اضافه کرد: درباره بازی باید بگویم که نساجی یکی از تیم های قابل احترام لیگ ماست و شایسته حضور در فینال بودند. مانند ما مسیر سختی را طی کردند. شناخت خوبی از تیم نساجی داریم. از لحاظ آنالیز انفرادی و تفکرات کادرفنی حریف شناخت کافی داریم. در تورنمنت جام حذفی سوای بحث فنی و استقامت جسمانی، مهم ترین فاکتور استقامت ذهنی است و اگر تیمی بتواند تا لحظه پایانی این استقامت را حفظ کند قهرمانی می شود. ما سعی کردیم یک فضای آرامی برای بچه ها ایجاد کنیم و در فضای رسانه زیاد فعال نبودیم که تلاش کردیم بچه ها را از لحاظ ذهنی برای فینال آماده کنیم. بچه ها تمرینات خوبی داشتند و امیدوارم در کنار این مسائل شرایطی که مدنظرشان است رقم بخورد و به آنچه که لیاقت دارند، برسند. ما در کنارشان هستیم و تلاش کردیم که کمک حال باشیم.

در صورت قهرمانی تیم شما برای حضور در آسیا امکانات لازم را دارد؟ فاضلی گفت: شاید سه شهر شرایط حضور در آسیا را داشته باشد که یکی از آنها اراک است. زیرساخت های خوبی دارد اما در بخش جزئیات مسائلی وجود دارد که به سرعت برطرف می شود. در شهرهای زیادی کار کردیم از جمله همین قائمشهر که به جرعت می گویم به لحاظ زیرساخت برای حضور در مسابقات بین المللی اراک این شرایط را دارد.

انگیزه‌های شخصی شما برای رویارویی با نساجی مازندران در فینال جام حذفی چیست؟ مربی آلومینیوم در پاسخ به این سوال گفت: به هر حال این فوتبال است و رفت و آمد وجود دارد. در زمین می‌جنگیم اما دوست هستیم، در اراک هم سه دوره حضور داشتم و در نساجی هم همینطور. نه، حساسیت خاصی برایم ندارد، این روزها را زیاد تجربه کردم و امیدوارم هر تیمی که لیاقت دارد به دور از تنش و همراه با اخلاق مداری، این کادرفنی آلومینیوم نشان داده که از تنش گریزان است و سعی کردیم که در این چند وقت به همراه آقای رحمتی بیشتر برای پیاده سازی فلسفه فوتبالی تلاش کنیم. به لحاظ فینال حساسیت وجود دارد اما از لحاظ حاشیه ای هیجانی وجود ندارد و برای هر دو تیم آرزوی موفقیت داریم.

حضور هواداران در فینال چه اندازه تاثیرگذار است؟ مربی آلومینیوم گفت: خداراشکر به سطحی از انعطاف پذیری از لحاظ برنامه ریزی رسیده ایم و خودمان را برای یکایک دقایق بازی آماده کرده ایم. شدت بازی با حضور هواداران بالاتر می رود. ما درست است که در بازی قبلی تماشاگران کمی داشتیم چون میهمان بودیم ولی به خاطر اندک تماشاگران که آمده بودند خیلی از بچه ها انگیزه این را داشتند که هواداران شاد به خانه بروند. این خیلی کمک می کند و مسئولان برای هواداران هر تصمیمی بگیرند ما مشکلی نداریم.

مربی آلومینیوم درباره اینکه آیا حضور نساجی در مسابقات طولانی‌تر نسبت به آلومینیوم روی این بازی اثرگذار خواهد بود یا خیر، گفت: نه، چون زمان کافی هر دو تیم برای ریکاروی دارد و تاثیر منفی نخواهد داشت. 7-8 روز تایم برای ریکاوری وجود داشته و مشکلی خاصی وجود نخواهد داشت.

انتهای پیام/
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز