خبرگزاری کار ایران

پاسخ توخل به سوال مهم در مورد آینده کپا آریزابالاگا

پاسخ توخل به سوال مهم در مورد آینده کپا آریزابالاگا
کد خبر : ۱۲۲۱۱۴۲

سرمربی آلمانی تیم چلسی در مورد وضعیت ادامه همکاری با سنگربان اسپانیایی صحبت کرد.

به گزارش ایلنا، پنجره نقل و انتقالات تابستانی اکنون به سرعت نزدیک می شود، اما البته چلسی هنوز مالکان جدید خود را تایید نکرده است. مالکان جدید باید به زودی در باشگاه آغاز بکار کنند تا بتوانند به دنبال برنامه های تجاری بالقوه برای این دوره باشند و اینکه آیا به دنبال خرید یا فروش بازیکنان هستند یا خیر.

تعداد کمی از بازیکنان در تیم توماس توخل وجود دارند که ممکن است احساس کنند اکنون زمان مناسبی برای حرکت و جستجوی یک چالش جدید است، بنابراین ممکن است در چند ماه آینده تصمیمات بزرگی گرفته شود.

یکی از آنها مطمئناً دروازه بان چلسی یعنی کپا آریزابالاگا خواهد بود که به عنوان دروازه بان شماره دو پشت سر ادوارد مندی روی نیمکت حضور دارد. اگر او می‌خواهد در حال حاضر حرفه‌اش را پیش ببرد و به تیم ملی اسپانیا بازگردد، مطمئناً باید تابستان امسال را ترک کند.

دیروز از توماس توچل در مورد این سوال پرسیده شد و اذعان داشت که صحبت های صادقانه ای انجام خواهد شد. توخل گفت: "ما باید از او بپرسیم و باید با او صادق باشیم. و او باید با ما صادق باشد، این مهمترین چیز است. او همچنان بازیکن ماست و ما نمی دانیم در مورد وضعیت مالکیت چه چیزی ممکن است و چه چیزی ممکن نیست. بنابراین اول از همه، او بازیکن ماست و او یک مرد فوق العاده برای مقابله با چنین شرایطی است که برای او آسان نیست.

من ناامیدی او را در جام باشگاه‌های جهان احساس کردم، جایی که او نیمه‌نهایی درخشان را بازی کرد، اما ما ادو را در فینال برای حضور در ترکیب قرار دادیم. ناامیدی او را احساس کردم، حتی می‌توانستم آن را درک کنم و درباره در آن باره صحبت کردیم. من ناامیدی او را برای فینال جام اتحادیه نیز احساس کردم زیرا او ما را به آنجا آورد و احساسی داشت که سزاوار بازی در فینال بود - و حق داشت. با این حال، ما تصمیم گرفتیم مندی بازی کند.

همیشه در این تصمیمات خط باریکی وجود دارد و هرگز دلیل صد درصدی برای بازی کردن کپا وجود ندارد زیرا او سزاوار آن است و ما به او اعتماد داریم. من فکر می‌کنم که این روی احساس او در مورد آن و نحوه نگاهش به آن تأثیر خواهد گذاشت. ادو شماره یک است و لیاقت این را دارد که شماره یک باشد. من فکر می‌کنم مهم است که یک دروازه‌بان در این لحظه از فصل این موقعیت را دوست داشته باشد. من در باشگاه های دیگر چیزهای متفاوتی را تجربه کردم و اگر این موقعیت های باز را داشته باشید، هرگز واقعاً خوب نیست - یک اشتباه ممکن است منجر به یک مسابقه جدید شود. این موقعیت برای آن خیلی حساس است.

ما باید قبل از هر چیز [با کپا] صادق باشیم، و او باید کاملاً مانند خودش درگیر باشد. دیروز در تمرین، او به سادگی فوق العاده بود. سپس او باید با ما روراست باشد. برای من، هیچ چیز نیازی به تغییر ندارد زیرا من او را بسیار دوست دارم و ما به دروازه بان های قوی نیاز داریم زیرا این یک موقعیت بسیار مهم است. اما باید در تابستان به آن فکر کنیم."

انتهای پیام/
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز