خبرگزاری کار ایران

الهامی: قول دادم جنازه‌ام بیفتد اما نساجی نیفتد!/ در تبریز خاطراتم زنده می‌شود

الهامی: قول دادم جنازه‌ام بیفتد اما نساجی نیفتد!/ در تبریز خاطراتم زنده می‌شود
کد خبر : ۱۲۲۰۹۰۳

سرمربی نساجی مازندران گفت: قول دادم جنازه‌ام بیفتد اما نمی‌گذارم این تیم بیفتد و خوشحالم اکنون اینجا هستیم و تیم با اصالت و با ریشه‌ای داریم.

به گزارش ایلنا، ساکت الهامی پس از پیروزی نساجی مقابل مس کرمان در  مرحله نیمه نهایی فینال جام حذفی اظهار داشت: قبل از هر چیز از مجموعه داوری تشکر ویژه می‌کنم. سیدعلی قضاوت فوق‌العاده‌ای داشت و به او دست مریزاد و خسته نباشید به آنها می‌گویم. بازی سخت و پرفشاری داشتیم.

وی ادامه داد: این هم چالشی برای ما بود که مجبور بودیم با این شرایط جلو برویم. مس کرمان با دفاع منسجم و انسجام تیمی خوب در سازماندهی دفاعی کار می‌کرد. آنها متمرکز بودند. دیدید بعضی اوقات حتی 8 به 2 یا 9 به یک هم می‌شدند. به حسین‌خانی خسته نباشید می‌گویم. او می‌تواند در آینده مربی خیلی خوبی شود و به فوتبال استان کرمان و کشورمان خدمت کند.

سرمربی نساجی گفت: جا دارد از مرحوم نادر دست نشان و رحیم دست نشان تشکر کنم. از جواد نکونام هم تشکر می‌کنم که در این تیم زحمت کشیده است و او هم سهم دارد. از این به بعد تاریخ را بچه‌های من می‌نویسند. بازیکنانم باید بدانند بازی سختی در فینال خواهیم داشت. من قول دادم جنازه‌ام بیفتد اما نمی‌گذارم این تیم بیفتد و خوشحالم اکنون اینجا هستیم و تیم با اصالت و با ریشه‌ای داریم. 

الهامی درباره حواشی این دیدار گفت: من درگیری ندیدم اما درباره سوت داور باید بگویم حق دارم بعد از برد تیمم خوشحالی کنم. شرایط بازی باعث این فشارها می‌شود. من هنوز روزه‌ام را باز نکردم و فقط آب خوردم. به فرزاد هم حق می‌دهم اما نمی‌دانستم داور چرا بازی را متوقف کرد. حق ما بود از میزبانی‌مان استفاده کنیم اما اگر توهینی شده از او دلجویی می‌کنم. دفاع جانانه حق تیم حریف بود و نمی‌توانم چیزی بگویم. 

سرمربی نساجی درباره فینال این دیدار در تبریز گفت: این شهر سرزمین مادری من است و خوشحالم خاطراتم زنده می‌شود. تبریز یک جایگاه مقدس برای من است و امیدوارم جام را از همان جا به قائم‌شهر برویم. در تراکتور جام را برای اثبات شایستگی خودم می‌خواستم اما این جام را برای مردم می‌خواهم. 

انتهای پیام/
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز