خبرگزاری کار ایران

گاف بزرگ شهدابی‌ها در مسابقات دوبی/ به جای عذرخواهی حرف از حسادت می‌زنند

گاف بزرگ شهدابی‌ها در مسابقات دوبی/ به جای عذرخواهی حرف از حسادت می‌زنند
کد خبر : ۱۲۱۹۷۴۷

حواشی حضور شهداب در جام رمضان دوبی همچنان ادامه دارد.

به گزارش ایلنا، ماجرای پرحاشیه شرکت تیم والیبال شهداب در مسابقات جام رمضان امارات همچنان ادامه دارد. تیم شهداب که متعلق به بخش خصوصی است در شرایطی در این رقابت‌ها شرکت کرد که پرچم امارات روی پیراهن این تیم حک شده بود. همچنین نام تیم شهداب هم به "بن‌ثانی" تغییر پیدا کرد تا انتقادها از این اقدامات به بالاترین حد ممکن برسد؛ به خصوص اینکه از میانه فصل گذشته عنوان "مقاومت" هم به نام این تیم اضافه شد و همین مسئله بیشتر شدن حساسیت‌ها را نسبت به اتفاقاتی که برای شهدابی‌ها در دوبی رخ داد بیشتر کرد.

فرار رو به جلوی مدیرعامل شهداب

امیر شرافت که با وجود سن و سال کمش و به واسطه اینکه پدرش مالک باشگاه شهداب است توانسته به مدیرعاملی این باشگاه برسد در صحبت‌‌هایی که روز گذشته انجام داد تلاش کرد فرار رو به جلو انجام دهد. پیش‌بینی می‌شد که مدیرعامل بی‌تجربه شهداب با یک عذرخواهی، انتقاداتی که نسبت به اقدام این باشگاه به راه افتاده بود را کمتر کند؛ اما نه تنها اینگونه نشد که صحبت‌هایش باعث شد انتقادها از وی و باشگاه تحت مدیریتش بیشتر هم شود.

وی عنوان کرد که "حسادت برخی باعث شده تلاش کنند از اهمیت تورنمنت امارات و موفقیت‌های دوبی کم شود." صحبت‌های عجیب شرافت با این اظهارنظر که "تغییر نام تیم شهداب به یک نام عربی کاملا کذب است."

شرافت در شرایطی تغییر نام شهداب را به "بن‌ثانی" تکذیب کرد که در تایتل پخش تلویزیونی برای تیم شهداب از نام "بن‌ثانی" استفاده شده بود.

واکنش فدراسیون چه بود؟

مدیرعامل باشگاه شهداب مدعی شده بود که محمدرضا داورزنی به عنوان رئیس فدراسیون والیبال از باشگاه شهداب خواست تا به عنوان نماینده ایران در جام رمضان دبی شرکت کند. میلاد تقوی زدر واکنش به این ادعا گفت: مسابقات والیبال دوبی وقتی در تقویم کنفدراسیون آسیا و فدراسیون جهانی والیبال نیست، برای فدراسیون‌ها هم قوانین و مقرراتش ارسال نمی‌شود و هر ساله در چارچوب قوانین خاص خودش به نام جام رمضان در امارات با حضور بازیکن‌ها و تیم‌های داخلی و خارجی برگزار شده و هر کدام از تیم‌ها توسط یک حامی مالی در این رقابت‌ها حاضر می‌شوند و طبیعتا باید با لباس اسپانسرها در این مسابقات شرکت کنند ولی قطعا فدراسیون والیبال با توجه به شرایط به وجود آمده، پس از بازگشت این تیم به تمام مسائل مربوط به حضور این تیم رسیدگی می‌کند.

محمودی: شهدابی‌ها عذرخواهی کنند

بهنام محمودی در گفت وگو با ایرنا در واکنش به این موضوع گفت: مسئولان باشگاه شهداب باید حواسشان به این مسئله بود و اجازه نمی‌دادند پرچم امارات روی پیرانه‌هایشان حک شود. آن هم در شرایطی که حساسیت‌های زیادی روی نام خلیج فارس وجود دارد و اماراتی‌ها بارها تلاش کردند از نام جعلی برای خلیج فارس استفاده کنند.

وی افزود: توقع می‌رود مسئولان شهداب عذرخواهی کنند و البته پاسخگوی این موضوع باشند که چرا حاضر شدند پرچم امارات روی پیراهن تیم‌شان نقش بسته شود. قطعا این اقدام برای کشورمان هزینه خواهد داشت و معاندان از آن سوءاستفاده خواهند کرد.

پیشکسوت والیبال ایران در پایان خاطرنشان کرد: شهداب تیمی از بخش خصوصی است و باید قدر چنین تیم‌هایی را بدانیم؛ چون در والیبال فعالیت می‌کنند؛ اما باید با مشاوره درست اجازه تکرار چنین اتفاقاتی را ندهیم.

انتهای پیام/
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز