خبرگزاری کار ایران

ستاره‌ای که چلسی را شکست داد

گزارش: بنزمایِ رونالدومانند

گزارش: بنزمایِ رونالدومانند
کد خبر : ۱۲۱۶۰۳۳

مهاجم فرانسوی که باید به صورت خستگی ناپذیر برای هم تیمی سابق خود در رئال مادرید کار می‌کرد، تمام گل‌های تیمش را در برد 3-1 در لندن به ثمر رساند.

به گزارش ایلنا، کریم بنزما می‌گوید که او همیشه اینقدر خوب بوده و افرادی که با آمار فوق طبیعی کریستیانو رونالدو کور شده‌اند، آن را ندیده‌اند، و می‌دانید، شاید حق با او باشد!

اما چیزی که می توانیم با اطمینان بگوییم این است که هیچ نسخه ای از بنزما به اندازه این نسخه وحشیانه و تعیین کننده نبوده است.

جلاد پاری سن ژرمن که با هت تریک 17 دقیقه ای باعث شد مادرید با دو گل عقب افتاده به مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان برسد، در چهارشنبه شب بارانی استمفوردبریج این ترفند را مقابل چلسی تکرار کرد.

با باریدن باران، گل‌ها نیز در دقایق 21، 24 و 46 افزایش یافتند، با دو سه گانه بنزما در فاصله 76 دقیقه ای طی مسابقات لیگ قهرمانان اروپا، که به مادرید کمک کرد تا در بازی اول 3-1 پیروز شود.

بنزما به 11 گل در 8 بازی در این رقابت‌ها رسید و به قهرمانان 13 بار اروپا این باور را می دهد که سلاح های مورد نیاز برای کسب مجدد جام را هنوز در اختیار دارند.

در دروازه، تیبو کورتوا سیوهای خوبی از سزار آزپیلیکوئتا و ریس جیمز انجام داد و نشان داد که در هر دو انتهای زمین مادرید ستون‌هایی برای تکیه دارد.

با این حال، بنزما به حق تیتر اخبار خواهد بود. از زمان جاست فونتن در سال 1959، هیچ مهاجم فرانسوی در رقابت های اروپایی دو رقمی نشده است.

حتی اگر تیم های بهتری در مسابقات وجود داشته باشد - منچسترسیتی، لیورپول و بایرن مونیخ - بنزما می تواند به هر یک از آنها گل بزند.

او یک مهاجم درجه یک است که می تواند در مقابل روبرت لواندوفسکی، کیلیان امباپه یا ارلینگ هالند مقاومت کند.

این مهاجم در این فصل 37 گل در 36 بازی به ثمر رسانده است. در 34 سالگی، این بهترین فصل او در زمینه گل‌هاست.

چلسی در نیمه نهایی فصل گذشته رئال مادرید را کنار گذاشت اما بنزما و همکار نزدیکش، وینیسیوس جونیور، اکنون می‌توانند آسیب بیشتری ایجاد کنند. در واقع هیچ بازیکنی تا به حال در اروپا مقابل چلسی هت تریک نکرده بود.

واقعیت این بود که «شاه کریم» و شریک برزیلی‌اش بیش از آن بودند که دفاع پرچم‌دار توماس توخل آنها را مهار کند.

مهاجم فرانسوی که برای مدت طولانی دست کم گرفته شده بود، در نهایت به عنوان یکی از بهترین های جهان شناخته شد و این را با دو ضربه سر خیره کننده در نیمه اول ثابت کرد.

اولین گل او با پاس در وینیسیوس در سمت چپ، به ثمر رسید؛ زمانی که بازیکن برزیلی سانتر کرد، بنزما با یک ضربه سر قدرتمند به توپ ضربه زد که گویی یک ضربه واقعی به گوشه بالا رفت.

ضربه سر دوم بنزما، سه دقیقه بعد، به همان اندازه چشمگیر بود و مهاجم موفق شد آن را با دقت بالایی دورتر از دستان ادوارد مندی به داخل دروازه هدایت کند.

بعد از اینکه کای هاورتز با یک ضربه سر چشمگیر خودش چلسی را یک گل به جلو کشید، گل سوم مادرید هدیه ای بود که به طرز احمقانه ای توسط مندی به دست آمد؛ پاس بی دقت او در بیرون محوطه جریمه اش باعث شد بنزما یک دروازه خالی را باز کند.

 آخرین بازیکنی که در مسابقات لیگ قهرمانان اروپا هت تریک کرده است؟  رونالدو، برای مادرید در سال 2017 مقابل بایرن مونیخ و اتلتیکو مادرید!

 بنابراین به نظر می رسد که بنزما درست است که جایگاه او را غصب کند، همانطور که او نقش گلزنی رونالدو را در تیم به عهده گرفته است.

بنزما پس از یک نمایش منحصربفرد که به مادرید اجازه می‌دهد با اعتماد به نفس از چلسی در روز سه‌شنبه در سانتیاگو برنابئو میزبانی کند، مورد تشویق هواداران در بازی خارج از خانه قرار گرفت.

 و با بنزما در چنین فرم غارتگرانه‌ای، شما در مقابل افزایش اختلاف دو گل در حالی که چلسی بازی را تعقیب می کند، شرط بندی نمی کنید. به هر حال، در حال حاضر هیچ مهاجم با فرم این‌چنین در لیگ قهرمانان وجود ندارد.

انتهای پیام/
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز