خبرگزاری کار ایران

تعویض‌هایی که کار دست پرسپولیس داد

گل محمدی، مقصر اول گل تساوی استقلال!

گل محمدی، مقصر اول گل تساوی استقلال!
کد خبر : ۱۲۱۰۰۷۹

به نظر می‌رسد اشتباه سرمربی پرسپولیس در انجام تعویض این تیم موجب شد تا استقلال راحت‌تر به گل تساوی برسد.

به گزارش ایلنا، تیم استقلال در دقیقه ۸۰ تقابل با پرسپولیس روی ارسال صالح حردانی و ضربه سر رودی ژستد گل تساوی را به ثمر رساند و در نهایت موفق شد یک امتیاز از بازی حساس به دست بیاورد.

پس از صحنه به ثمر رسیدن گل تساوی آبی پوشان، یحیی گل محمدی به عنوان سرمربی پرسپولیس وارد زمین مسابقه شد و نسبت به عملکرد داوری بازی اعتراض داشت که موجب اخراج او شد.

اعتراض گل محمدی روی صحنه گل به این دلیل بود که پس از مصدومیت رامین رضاییان و خروج او از زمین بازی، داور اجازه تعویض دو بازیکن را نداده که بررسی تصاویر تلویزیونی نشان می‌دهد سرمربی سرخپوشان دچار اشتباه شده است.

ابتدا گل محمدی به داور چهارم معترض می شود که چرا اجازه انجام تعویض‌هایش داده نشده است؛ حق هم با اوست اما از جنب و جوش کنار زمین مشخص می شود هنوز تابلوی هیچکدام از دو تعویض آماده نبوده که استقلالی‌ها بازی را به جریان می اندازند.

قبل تر از این صحنه استقلال طی کمتر از ۱۵ ثانیه دو تعویض همزمان انجام می دهد. پس از آن، بازی به علت مصدومیت مدافع پرسپولیس بمدت ۹۲ ثانیه متوقف است. بنظر می رسد کادر فنی سرخپوشان از ورود سیدجلال اطمینان دارد که او به کنار خط رفته و حتی کمال کامیابی نیا بازوبند را بدستش می بندد. او در این لحظات می تواند وارد زمین شود ولی یحیی و همکارانش قصد دارند همزمان دو تعویض انجام دهند. همین تعلل برای آماده شدن نفر دوم، کار دستشان می دهد...

طبق قوانین جدید هر تیمی مجاز است حداکثر در سه مرتبه، ۵ تعویض انجام دهد. یعنی گل محمدی که یک تعویضش را چند دقیقه قبل انجام داده بود، اگر سید جلال را به تنهایی به زمین می فرستاد، تا پایان بازی از دو بازیکن تعویضی دیگر می توانست استفاده کند و یک تعویضش می‌سوخت. از این نظر اگر او اجازه می‌داد تنها کاپیتان سرخپوشان وارد زمین شود آن زمان آنها با یک بازیکن کمتر تلاش بیشتری برای عدم گلزنی استقلال می‌داشتند.

انتهای پیام/
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز