خبرگزاری کار ایران

الهامی: استقلال بی جهت صدرنشین نیست / باید میان همه کشورها صلح باشد

الهامی: استقلال بی جهت صدرنشین نیست / باید میان همه کشورها صلح باشد
کد خبر : ۱۲۰۲۶۷۴

سرمربی تیم نساجی مازندران در مورد بازی با استقلال گفت: استقلال نشان داد که بی‌جهت صدرنشین نشده، هر ۲ تیم موقعیت‌های زیادی داشتند و هر دو تیم برای برد وارد زمین شدند.

به گزارش ایلنا، ساکت الهامی در نشست خبری پس از تساوی مقابل استقلال تهران گفت: بازی باکیفیتی را از هر ۲ تیم دیدیم. استقلال نشان داد که بی‌جهت صدرنشین نشده، هر ۲ تیم موقعیت‌های زیادی داشتند و هر دو تیم برای برد وارد زمین شدند. به بازیکنانم خسته نباشید می‌گویم که خوب کار کردند، در نیمه دوم همه چیز دست به دست هم داد که بازی باب میل ما نباشد. تعویض اجباری، ریسک روی مصدومیت مهرداد، کارت زرد کریم‌زاده و شدت باد که به ضرر ما بود، دست به دست هم داد تا استقلال بهتر بازی را مدیریت کند.

او ادامه داد: آن‌ها رو به بازی مستقیم آوردند و یکی ۲ موقعیت هم به این شکل ساختند. هر ۲ تیم می‌شد برنده باشند. فوتبال روان و روی زمینی از ۲ تیم دیدیم. با این بازی زیبا، تیم داوری هم عالی کار کرد و باید به صفایی و ابوالفضلی و سایر داوران تبریک بگویم. صفایی توانمند است و بار دیگر این را ثابت کرد.

او درمورد صحنه مشکوک به پنالتی که بازیکنان استقلال به آن اعتراض داشتند، گفت: من نزدیک صحنه بودم، صفایی هم در ۵ متری صحنه بود. به نظرم پنالتی نبود و ابتدا مطهری دایو بست. به جز خسرو حیدری و مظفری‌زاده، هر کارشناسی بگوید این صحنه پنالتی بود قبول می‌کنم، چون این افراد به دنبال فالوور جمع کردن هستند. در فوتبال برتر به هاشمی ارادت دارم، اما این برنامه مال مردم ایران است و جایی برای دل به خواه شخص خاص نیست. از او می‌خواهم حواسش به اطرافیانش باشد. امیدوارم این مطالبی که در خصوص فوتبال برتر گفتم از تلویزیون پخش شود ولی بعید می‌دانم.

الهامی همچنین درباره برتن کردن پیراهن‌های نه به جنگ در حمایت از اوکراین از سوی بازیکنان نساجی گفت: به نظر من دنیا دارد به سمتی می‌رود که افکار در حال تغییر است. نباید جنگ وجود داشته باشد و باید صلح میان کشورها باشد. همه مردم دنیا در کنار هم یک خانواده هستند و باید کنار هم باید مسالمت‌آمیز زندگی کنند و فرقی نمی‌کند چه کشوری باشد. کار نمادین بازیکنان ما نیز حاکی از این مساله بود. این یک پیام جهانی است و من از بازیکنانم تشکر می‌کنم.

انتهای پیام/
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز