خبرگزاری کار ایران

نویدکیا مطمئنا موفق می‌شود

الهامی: مرادمند و یزدانی می‌توانستند در جام جهانی هم به تیم ملی کمک کنند

الهامی: مرادمند و یزدانی می‌توانستند در جام جهانی هم به تیم ملی کمک کنند
کد خبر : ۱۲۰۲۰۹۰

سرمربی تیم نساجی مازندران در نشست خبری پیش از رویارویی با استقلال به سوالات خبرنگاران پاسخ داد.

به گزارش ایلنا، ساکت الهامی در نشست خبری پیش از تقابل با استقلال تهران گفت: اگر بخواهیم در مورد بازی فردا صحبت کنیم ابتدا باید در مورد استقلال صحبت کنیم. فرهاد مجیدی بهترین نتایج تاریخ باشگاه را کسب کرده است. شاید بتوانم بگویم این تیم بهترین تیم تاریخ نباشد اما بهترین نتیجه تاریخ باشگاه را کسب کرده است. توانمندی‌های این تیم بسیار بالاست و به کادرفنی آنها و آقای مجیدی تبریک می‌گویم. همچنین باید به آقای آجورلو تبریک بگویم که نشان دادند هفته‌ها صدرنشینی بی دلیل نبوده است. به مجموعه استقلال و طرفدارانش تبریک می‌گویم.

او درمورد وضعیت تیمش گفت: رفته‌رفته همه تیم‌ها نساجی و قدرتش را باور می‌کنند و امیدوارم بازی زیبایی را از هر دو تیم در بازی فردا ببینیم. برای برد به میدان خواهیم‌رفت.

وی در خصوص غیبت سیاوش یزدانی و محمد حسین مرادمند در این بازی گفت: قطعا تاثیرگذار است. قصدم تمجید نیست، استقلال بابت ۲ بازیکنش هزینه کرده و حقش است که از آنها استفاده کند. به قوانین نظام وظیفه ورود نمی‌کنم، اما شاید بشود حرکتی کرد که این ۲ بازیکن به لیست استقلال برگردند. در بازی رفت با تماشاگر بازی کردیم و بسیار بازی دلچسبی بود. کاش برای بازی فردا هم با تمام قوا، استقلال وارد زمین شود.

او با گلایه از برخی قوانین افزود: فوتبال ما به بیراهه می‌رود. دقیقه ۷۰ به بعد همه به دنبال سازمان لیگ می‌روند تا بند و قانونی پیدا کنند تا شکایت کنند و نتیجه را تغییر دهند. این برای فوتبال ایران زیبا نیست. هر تیمی حق دارد از تمام قوایش استفاده کند. تا زمانی که بخواهیم به دنبال بهانه‌های اینچنینی برویم و بازی ۳ هیچ کنیم، به جایی نمی‌رسیم. مرادمند و یزدانی می‌توانستند در جام جهانی هم به تیم ملی کمک کنند. فکر می کنم در فوتبال باید مرد و مردانه بجنگیم و نتیجه را به دست آوریم. فکر کنم استقلال بهترین خط دفاعی را دارد، تمام بچه‌ها زحمات زیادی می‌کشند. بچه‌های ما به این باور نرسیده‌اند که پرسپولیس و گل‌گهر را می‌توانند ببرند، وگرنه در بازی با این ۲ تیم از نظر فنی چیزی کم نداشتیم. امیدوارم به خودباوری لازم دست یابیم.

الهامی درمورد غایبان تیمش برای بازی با استقلال گفت: چند مصدوم داریم، اما اجازه بدهید اسمی از آنها نیاورم.

الهامی در خصوص بازی‌های سخت تیمش همچنین گفت: جدول طوری بود که در نیم‌فصل اول هم نتایج خوبی نگرفته‌بودیم. اگر بخواهم خیلی در این خصوص صحبت کنم شاید بهانه‌تراشی تعبیر شود. پروازها کمی تیمم را اذیت می‌کند. چند روز قبل آبادان بودیم، امروز مشهدیم و باز باید برای بازی با پیکان برویم. چون میزبان نیستیم، در دور برگشت قرعه خوبی داشتیم، اما گرچه در مشهد همه‌جوره تمام نهادها با ما همکاری می‌کنند، اما واقعا سخت است که از قائمشهر دور باشیم. قائمشهر و وطنی، جو متفاوتی دارد و شرایط را برای تمام تیم‌ها سخت می‌کند. همانطور که انزلی هم به این شکل است. در خصوص نویدکیا هم باید بگویم که فرق مدیران اینجاها مشخص می‌شود. ساکت مدیر توانمندی است و اجازه نداد تیمی که ساختار و شخصیت دارد، پیشکسوت و اسطوره‌اش بسوزد. اگر نویدکیا برگشته، به او مثل برادرم ایمان دارم. مطمئنم محرم روزهای خوبی در عرصه مربی گری خواهدداشت. او مربی مدرنی است و به آینده سپاهان کمک می‌کند.

انتهای پیام/
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز