خبرگزاری کار ایران

نصیری: سال گذشته هم آذرباد همین پاس گل را به من داد/ تلاشمان را می‌کنیم تا مقابل فولاد پیروز میدان شویم

نصیری: سال گذشته هم آذرباد همین پاس گل را به من داد/ تلاشمان را می‌کنیم تا مقابل فولاد پیروز میدان شویم
کد خبر : ۱۱۹۵۸۴۸

مدافع مس رفسنجان گفت: آذرباد مهندس تیم مان است و سال گذشته هم مثل بازی این هفته یک پاس گل به من داد‌.

مجید نصیری بازیکن مس رفسنجان در گفت‌وگو با خبر نگار ورزش ایلنا، درباره گلزنی مقابل پدیده و پیروزی در این دیداز اظهار کرد: اول از همه یک خسته نباشید و خداقوت باید بگویم به تمام بازیکنان، کادر فنی و مربی محترم و همچنین مدیریت خوب مس رفسنجان. خداراشاکرم که این بازی هم توانستیم دست پر بیرون بیاییم و با یک نتیجه خوب شیرین مقابل تیم خوب و قابل احترام پدیده پیروز میدان شویم.

او در ادامه صحبت‌هایش افزود: به لطف خدا یک نیم فصل خیلی خوب را پشت سرگذاشتیم و همانطور که مشاهده کردید با پیروزی وجایگاه خوبی کسب کردیم و در صدد حفظ و ارتقا آن هستیم. مطمئنا به این مهم دست پیدا می‌کنیم چراکه یک نیم فصل خوب را پشت سرگذاشتیم، تمرینات خوبی داشتیم و با آمادگی بالا به استقبال ادامه فصل خواهیم رفت.

مدافع مس رفسجان در واکنش به گلزنی‌اش گفت: خداراشاکرم که توانستم در این برد سهم کوچکی داشته باشم و جادارد از محسن آذرباد، مهندس تیم‌مان تشکر کنم. او سال گذشته هم مانند بازی با پدیده یک پاس گل به من داد و به لطف خدا امسال هم توانستم با پاس او گل را به ثمر برسانم. کار تیمی است و زحمات همه بچه‌ها نتیجه‌اش گلزنی برای تیم می‌شود.

نصیری درباره شرایط تیمش در سال دوم حضور در لیگ برتر گفت: خب شرایط تیم واقعا خوب است. در سال دوم حضور در لیگ برتر وو نتایج فراتر از خواست و هدفمان قطعا خوشحال کننده است و خداراشاکریم بابت این اتفاقات. ما هدف گذاری‌مان برای کسب رتبه تک رقمی بود و به هدفمان هم دست پیدا کرده‌ایم.

بازیکن مس رفسنجان در واکنش به تقابل بعدی تیمش با قهرمان سوپرجام بیان کرد: خب باید بگویم تیم فولاد خوزستان تیم بسیار بزرگ، خوب و قابل احترامی است. می‌دانیم بازی سختی را در پیش داریم ولی تمام تلاشمان را می‌کنیم تا با کسب امتیاز دست پر از زمین بازی بیرون بیاییم.

او در پایان صحبت‌هایش درباره کار با محمد ربیعی عنوان کرد: کار با آقای ربیعی بسیار لذت بخش است. ایشان از لحاظ علم و دانش فوتبالی بسیار با تجربه و قوی هستند. مربی با دانش و با انگیزه‌ای هستند و برایشان بازیکن جوان و با تجربه فرقی نمی‌کند هر بازیکنی عملکرد بهتری داشتهباشد را میدان می‌دهد و باعث افتخارم است که کنارشان کار می‌کنم.

انتهای پیام/
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز