خبرگزاری کار ایران

نوشی صوفیانی: نیم نگاهی به آسیا داریم/ حضور خانم‌ها در ورزشگاه اتفاق مثبتی بود

نوشی صوفیانی: نیم نگاهی به آسیا داریم/ حضور خانم‌ها در ورزشگاه اتفاق مثبتی بود
کد خبر : ۱۱۸۹۸۲۳

دروازه‌بان تیم مس رفسنجان گفت: قهرمانی در سال دوم کمی دور از دسترس خواهد بود، نگاهی به کسب سهمیه خواهیم داشت.

داوود نوشی صوفیانی گلر تیم مس رفسنجان در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی ایلنا درباره عملکرد تیمش در نیم فصل اول اظهار کرد: خدا را شاکریم که با یک نتیجه و رتبه عالی به تعطیلات چند روزه نیم فصل رفتیم. ما حدود 4 الی 5 روز استراحت کردیم و ریکاوری خوبی داشتیم. پس از آن تمرینات را با فشار کمتری آغاز کردیم، تمرینات تیم به شکل جدی تر چند روزی آغاز شده است و آماده می‌شویم تا برای نیم فصل دوم بتوانیم عملکرد خیلی بهتری داشته باشیم و با حفظ و ارتقاء جایگاه‌مان در لیگ برتر مس رفسنجان را به بهترین شکل ممکن به جایگاهش برسانیم.

دروازه‌بان تیم مس رفسنجان در ادامه صحبت‌هایش افزود: مس سال دومی است که در لیگ برتر حضور دارد و تیمی که در این مدت به این جایگاه دست پیدا کرده نشان دهنده عملکرد فوق العاده‌اش بوده که با تلاش و کوشش همه ارکان تیم و مدیریت و سرمربی مان آقای محمد ربیعی و کادر فنی خوبمان رقم خورده است. تیم‌مان بالا و پایینی هم داشته و چند بازی در نیم فصل اول با اشتباهات و بدشانسی ها نتوانست به نتایج بهتری دست پیدا کند و امتیاز از دست داد که این اتفاقات تجربه است و برای همه‌ی تیم ها پیش می‌آید امیدوارم با شروع نیم فصل دوم اول یک فوتبال زیبا و بعد همراه  با نتیجه به نفع تیم‌مان را شاهد باشیم. ما یک تیم با ثبات بودیم و با رتبه 4 به تعطیلات رفتیم.

او درباره حضور بانوان در ورزشگاه بیان کرد: اول تبریک می‌گویم این پیروزی را به ملت ایران و بعد باید بگیوم حضور بانوان در ورزشگاه یک اتفاق خیلی مثبت بود که خدا را شکر رقم خورد. خیلی از آنها قطعا خانواده بازیکنان هستند که حضورشان برای آنها قوت قلب خواهد بود. امیدوارم حضور بانوان در کنار آقایان در استادیوم آزادی همیشگی باشد.

نوشی صوفیانی با اشاره به پیش بینی از عملکرد تیمش در نیم فصل دوم گفت: همانطور که می‌دانید در نیم فصل دوم کار سخت تر خواهد شد و به اصطلاح دروازه‌ها کوچک تر ولی ما  با تلاش و توکل به خداوند تمام تلاشمان را می‌کنیم تا نیم فصل دوم هم مانند نیم فصل اول با یک رتبه خیلی خوب و در شان تیم مس رفسنجان و هواداران خوبش تمام کنیم. ما این با علم و آگاهی به این موضوع که در ادامه فصل شناخت تیم‌ها از هم بیشتر می‌شود و کار سخت تر برای نیم فصل دوم آماده می‌شویم. نقل و انتقالات وجود دارد، برخی تیم ها تقویت می‌شوند و باید ازموقعیت‌هایمان به خوبی استفاده کنیم.

گلر مس رفسنجان درپایان صحبت‌هایش در واکنش به کسب سهمیه و قهرمانی تیمش خاطر نشان کرد: به نظر من قهرمانی در سال دوم کمی دور از دسترس خواهد بود، قطعا نگاهی به کسب سهمیه خواهیم داشت. امیدوارم با تلاشمان بتوانیم به این مهم دست پیدا کنیم.

انتهای پیام/
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز