خبرگزاری کار ایران

الهی: بی تجربگی در وزن جدید کار دستم داد/ هنوز مسابقات آسیایی را از دست نداده ام

الهی: بی تجربگی در وزن جدید کار دستم داد/ هنوز مسابقات آسیایی را از دست نداده ام
کد خبر : ۱۱۸۳۵۰۰

قهرمان کشتی آزاد گفت: دلم نمی‌خواست در مسابقات کشوری شرکت کنم با توجه به شرایطی که داشتم پیش بینی خوبی از نتیجه ام نداشتم اما حاظر شدم و با تمام توان به روی تشک رفتم.

عرفان الهی در گفت‌وگو با ایلنا درباره حضورش در مسابقات قهرمانی کشور اظهارکرد: سطح رقابت‌های قهرمانی کشور کشتی آزاد بسیار بالا بود و همه‌ی مدعیان حضور داشتند. این رقابت‌ها کاملا عدالت محور بود و با کیفیت خیلی خوبی برگزار شد. من هم باتوجه به شرایطی که داشتم نتوانستم خیلی خوب ظاهر شوم، تمام تلاشم را کردم اما باتوجه به شرایط جسمانی‌ام و آنفولانزای که گرفته بودم بدنم کمی ضعیف شده بود و نتوانستم مانند همیشه باشم. 

او در واکنش به کشتی گرفتن در وزن جدیدش گفت: همانطور  که می‌دانید من به تازه‌گی وارد این وزن شده‌ام و هنوز جا نیفتاده‌ام، باتوجه به اینکه در وزن 74 کیلوگرم، کشتی‌گیران با تجربه و قدیمی و صاحب عنوان مانند حامد رشیدی و سعید داداش پور هم حضور داشتند خب کار برای من کمی دشوار شد. کم تجربه‌گی و مریضی‌ام فکر می‌کنم تاثیر گذار بوده است. من دو دور کشتی گرفتم، در دور اول با داداش پور کشتی گرفتم که بردم و دوم دوم با رشیدی که نتیجه را واگذار کردم. من از لحاظ ذهنی‌ام آماده نبودم. 

قهرمان کشتی آزاد کشورمان درباره تمریناتش بیان کرد: زیر نظر پدرم و آقای کمال سلیمانیان تمرین کردم و در اردو هم که آقای پژمان درستکار مربی‌ام هستند. اردوهای خوبی را پشت سرگذاشتیم اما تایم زیادی در اردو نبوده‌ام و تخصصی زیر نظر مربی تیم ملی تمرین نمی‌کردم. فرقی بین ما که ملی‌پوش هستیم و کشتی‌‌گیران دیگر وجود ندارد و همه با شرایط یکسان در این مسابقات حاظر شدند.

او درباره حضور در مسابقات آسیایی و جهانی سال آینده تصریح کرد: هنوز مشخص نیست، نمی‌شود گفت مسابقات آسیایی را از دست داده‌ام چراکه برای مسابقات جهانی سال آینده انتخابی برگذار می‌کنند و قطعا شرکت خواهم کرد. در حال حاظر برای حضور در مسابقات آسیایی بزرگسالان آینده شانسی ندارم. جام تختی را پیش رو داریم و سال آینده برگذار خواهد شد.

الهی درباره شک و شبهه‌اش برای انتخاب و اعزام به آمریکا بیان کرد: هنوز هیچ چیز مشخص نیست. دلم نمی‌خواست در مسابقات کشوری شرکت کنم با توجه به شرایطی که داشتم پیش بینی خوبی از نتیجه ام نداشتم اما حاظر شدم و با تمام توان به روی تشک رفتم. فکر نمی‌کنم به مسابقات آمریکا اعزام شوم چراکه شکست خوردم، امیدوارم در مسابقات آینده ب تجرله بیشتر حاظر شوم و بتوانم کشتی‌گیر شایسته‌ای باشم.

انتهای پیام/
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز