خبرگزاری کار ایران

درویش: حاشیه‌هایی که برای من ساختند را برای لوکادیا هم ایجاد کرده‌اند/ سعی می‌کنیم در پرونده رادوشوویچ و رسول‌پناه، پول اضافه از جیب مردم پرداخت نشود

درویش: حاشیه‌هایی که برای من ساختند را برای لوکادیا هم ایجاد کرده‌اند/ سعی می‌کنیم در پرونده رادوشوویچ و رسول‌پناه، پول اضافه از جیب مردم پرداخت نشود
کد خبر : ۱۱۸۲۵۳۴

مدیرعامل پرسپولیس دقایقی قبل از ساختمان فدراسیون خارج شد.

به گزارش ایلنا، رضا درویش، مدیرعامل پرسپولیس در مورد حضورش در فدراسیون فوتبال اظهار داشت: برای یک کار اداری که در فدراسیون داشتم آمدم ببینم که حساب و کتاب‌مان به کجا رسیده است و چقدر از حسابی که قبلاً قرض گرفته بودیم مانده و یک سری چک ها مانده بود که باید تحویل می‌گرفتیم.

وی در مورد واگذاری ورزشگاه شهید کاظمی به پرسپولیس گفت: این یکی از گزینه‌هاست و من هفته پیش در صحبت با اعضای شورای شهر و در نشست با مدیر کل و مدیرعامل قوامین بودم و قرار شد پیگیری کنند برای واگذاری و فکر می‌کنم تا چند روز آینده انجام شود. یک تهاطری باید با وزارت ورزش انجام شود و مقدماتش انجام شده و فکر می‌کنم ظرف 2-3 هفته آینده به نتیجه برسد. یکی از شرایطش اجاره 99 ساله است ولی فکر می‌کنم بیشتر هم انتقالش میسر باشد. یک قسمت واگذاری به وزارت ورزش برمی‌گردد که نیاز به مجوز از دولت دارد و از این جهت بروکراسی اداری‌اش زمان بر است.

مدیرعامل پرسپولیس در مورد شکایت از پیمانکار ورزشگاه درفشی فر توضیح داد: شکایت ما در مورد مدت قرارداد بود که فکر می‌کنم چون پایان 1400 تمام شده بود و ما شش ماه هم به خاطر مصوبه دولت در جریان کرونا تمدید کردیم و فکر نمی‌کنم مشکلی باشد. حالا ما پیگیری می‌کنیم تا مشکلی نباشد و الان هم در حال استفاده است.

درویش در مورد شایعه جدایی لوکادیا گفت: شایعه همیشه در مورد پرسپولیس وجود دارد و هیچ زمانی نبوده که شایعه‌ای نباشد و هر سری چیزی را بهانه قرار می‌دهند چون آرامش را در پرسپولیس بر نمی‌تابند و دوست دارند چیزی را بهانه کنند. وقتی پرسپولیس با لوکادیا قرارداد دارد چطور برود؟ خصوصاً که خیلی عملکردش رضایت بخش بوده است. شما نگاه کنید در این 1-2 ماه از خود من گرفته تا سایرین چقدر حاشیه شکل گرفته است.

وی در مورد مجوز حرفه‌ای پرسپولیس هم گفت: این هم یک سری بروکراسی اداری دارد و از 15 آذر تازه بارگزاری مدارک شروع می‌شود ولی ما آن تیم مجوز حرفه‌ای که داریم جلسات متعددی دارند و با مسئولان فدراسیون هم در ارتباط هستند و 2 جلسه هم در خدمت وزیر ورزش بودیم و پیگیر این موضوع هم هستند. ما بدهی خارجی نداریم و آخرینش 5-6 هزار یورو بود که برای باشگاه کورتریک بود و پرداخت شد و فکر می‌کنم دیگر از این جهت مشکلی نداریم و بدهی بازیکنان داخلی را هم دادیم.

مدیرعامل پرسپولیس در مورد سفر به سوییس برای حل پرونده رادوشوویچ توضیح داد: امیدوارم که این مشکل هم حل شود. ما 2-3 پرداختی داشتیم که آن را محاسبه نکرده‌اند خود من مشخص نیست بروم و در صورتی می‌روم که حضورم اثر داشته باشد و در غیر این صورت مسئول روابط بین الملل ما می‌رود و امیدوارم این پرونده هم ختم به خیر شود. چرا در اثر یک ندانم کاری از جیب مردم مظلوم 950 هزار یورو داده شود. کم پولی نیست و این مبلغ را خرج زمین تمرین و تیم های پایه و موارد دیگر می‌کنیم. متاسفانه چندین سال است این میلیون دلارها از بین می‌رود و امیدواریم یک روز دیگر با خرد جمعی و تجربه خوب حقوقی این مشکلات را مرتفع کنیم.

درویش در مورد وضعیت ساختمان باشگاه پرسپولیس با توجه به بدهی فدراسیون به شستا گفت: طی صحبت‌هایی که داشتیم خود فدراسیون مشکلش را با شستا در حال حل کردن است. ضمن اینکه اسناد و مدارکی به فدراسیون ارائه دادیم تا این مشکل حل شود. ساختمان به نام فدراسیون بود ولی اسنادی ارائه دادیم که پول این ساختمان از محل طلب ما از سازمان لیگ پرداخت شده است و ارتباطی به فدراسیون نداشته است و این مسائل برطرف می‌شود.

وی در مورد طلب رسول پناه از پرسپولیس هم توضیح داد: من از اولش نمی‌دانستم این موضوع چه بود که بدانم آخرش چه می‌شود. چون من خاطرم هست روزهای اولی که آمده بودم طبق مصاحبه‌هایی که انجام شده بود وزیر وقت گفته شده بود شخصی را معرفی کرده که 7-8 میلیارد به پرسپولیس کمک می‌کند و ایشان آمده است که مبلغی را به پرسپولیس کمک کند ولی بعد این حساب بسته شد و پرسیدیم گفتند ظاهراً ایشان اسنادی ارائه کرده و طلبکار است. این مسائل حقوقی است که در حال پیگیری است و تا جایی که بتوانیم سعی می‌کنیم حتی یک ریال اضافی از جیب مردم پرداخت نشود و جلوی این مشکلات را تا حد امکان خواهیم گرفت.

درویش در پایان گفت اردوی امارات هنوز قطعی نشده است.

انتهای پیام/
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز