خبرگزاری کار ایران

یک مقام آگاه در سازمان لیگ:

مرادمند و یزدانی از اسفندماه سرباز می‌شوند

مرادمند و یزدانی از اسفندماه سرباز می‌شوند
کد خبر : ۱۱۷۸۴۰۸

باشگاه فولاد خوزستان نمی‌تواند نتیجه بازی مقابل استقلال تهران را تغییر بدهد.

به گزارش ایلنا، در چارچوب بازی‌های هفته دوازدهم لیگ برتر فوتبال تیم استقلال تهران در ورزشگاه آزادی با گل مهدی مهدی پور فولاد خوزستان را شکست داد و به صدر جدول رده بندی صعود کرد.

پس از این بازی، طبق اخبار باشگاه فولاد خوزستان علیه باشگاه استقلال تهران شکایتی را مطرح کرد که البته شب گذشته فرشید سمیعی، معاون حقوقی باشگاه استقلال اعلام کرد چنین شکایتی مطرح نشده است.

اینطور شایعه شد که باشگاه فولاد خوزستان از کمیته فدراسیون فوتبال درخواست کرده تا مدارک مربوط به معافیت از خدمت سیاوش یزدانی و محمدحسین مرادمند بررسی شود چرا که این دو بازیکن مشمول خدمت سربازی هستند و حضور آنها در بازی‌های لیگ برتر غیرقانونی است!

طی هفته اخیر این موضوع به غیر از باشگاه فولاد با واکنش هواداران رقیب استقلال هم همراه شده و بسیاری از هواداران فوتبال خواستار شفاف سازی در این مورد شدند که اکنون مشخص شده در واقع بی اساس است چرا که این دو بازیکن فعلا مشمول خدمت سربازی نشده‌اند.

یک مقام آگاه در سازمان لیگ درمورد شایعات پیرامون مشمولیت سربازی سیاوش یزدانی و محمدحسین مرادمند به ایلنا گفت: اگر استعلامی گرفته شود به کمیته انضباطی ارجاع می‌‌دهیم. مدارکی که ارائه‌ کرده‌اند قطعا درست است که کارت صادر شده است، آن چه که به دست سازمان لیگ رسیده قانونی بوده که کارت صادر شده است اگر باشگاه فولاد ادعا دارد که این روند غیرقانونی بوده، مشکلی وجود ندارد و می‌توانند شکایت کنند. سازمان لیگ بر اساس مجوزهای لازم کارت بازی را صادر کرده، اگر غیر از این بوده، باشگاه فولاد آن را اثبات کند.

بازیکن هر زمانی که مشمول خدمت سربازی شود باید به خدمت برود؟ این مقام آگاه در این مورد پاسخ داد: هر زمان از فصل که باشد باید خودش را به عنوان سرباز معرفی کند. الان مجوز این دو بازیکن تا اول اسفندماه است. محمدحسین مرادمند و سیاوش یزدانی بعد از اولین روز اسفندماه در مقطع فعلی سرباز خواهند بود. آن‌ها می‌توانند معافیت تحصیلی یا هر معافیتی که دارند را می‌توانند تمدید کنند ولی در وضعیتی که کارت آنها صادر شده هیچ تخلفی صورت نگرفته است و اگر می‌خواهند خلاف آن را ثابت کنند پس شکایت کنند.

 

انتهای پیام/
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز