خبرگزاری کار ایران

واکنش مدافع صنعت نفت به استفاده از شناسنامه جعلی؛

ساکی: با همین شناسنامه برای تیم ملی بازی کردم/ گرفتن امتیازات باد آورده به کام برخی شیرین آمده است

ساکی: با همین شناسنامه برای تیم ملی بازی کردم/  گرفتن امتیازات باد آورده به کام برخی شیرین آمده است
کد خبر : ۱۱۷۷۲۹۷

حسین ساکی نسبت به اخبار منتشر شده مبنی بر استفاده از شناسنامه جعلی واکنش نشان داد.

به گزارش خبرنگار ورزشی ایلنا، روز گذشته خبرهای منتشر شد مبنی بر شکایت چند باشگاه لیگ برتری از باشگاه صنعت نفت آبادان به علت اینکه حسین ساکی مدافع این تیم با شناسنامه و هویت جعلی برابر این تیم ها قرار گرفته است و این باشگاه ها خواستار رسیدگی به این موضوع شدند.

حسین ساکی مدافع صنعت نفت آبادان حالا در گفتگو با خبرنگار ورزشی ایلنا در این خصوص بیان کرد: به هیچ وجه اینگونه نیست و من  این اخبار را تکذیب میکنم. با این شناسنامه برای تیم ملی در مسابقات بانکوک بازی کردم و بیش از پنج‌ سال است که در سطح اول ایران و تیم بزرگ صنعت نفت آبادان بازی میکنم .طبق کدام مستندات چنین اخبار کذبی را نشر میدهند و با رسانه ای کردن این شایعات به راحتی و بدون هیچ واهمه ای با ابرو و زندگی حرفه ای  یک انسان بازی می‌کنند؟عمل شما طبق قانون مصداق نشر اکاذیب و افترا میباشد چطور به خود اجازه می‌دهید با زندگی و ابروی یک جوان بازی کنید؟ 

وی افزود: گویا گرفتن امتیازات بدون تلاش به کام برخی از تیم‌ها شیرین آمده است و  تمایل دارند  در خارج از زمین نتایج دلخواه خود را رقم بزنند. و این جوانمردانه نیست رسم جوانمردی اخذ نتیجه مثبت در داخل زمین است طبیعتا  زمانی که  قدرت ندارند  حواشی را دستاویز قرارمیدهند تا با تضعیف روحیه بازیکن و تیم و بهره بردن از حواشی با نشر اخبار غیر مستند از مسیر غیر انسانی و غیر اخلاقی شاید بتوانند  نتیجه بگیرند. حال انکه من با توکل به خداوند تا کنون در مقابل تمام سختیها ایستاده ام و پس از این نیز خواهم ایستاد.

مدافع صنعت نفت آبادان خاطرنشان کرد: لازم به ذکر است  برای اطلاع برخی از رسانه هایی که بدون مستندات به این حواشی دامن زدند یاداور میشوم نشر  اکاذیب به معنای انتشار و اشاعه اخبار دروغ و وقایع خلاف واقع به قصد اضرار به غیر یا تشویش اذهان عمومی یا مقامات رسمی  است.هر کس به قصد ضرر زدن به دیگران یا تشویش اذهان عمومی اقدام به بیان اکاذیب کند، مجرم محسوب می‌شود. نشر اکاذیب از جرایم مطلق است و تحقق آن موکول به وقوع نتیجه ضرر یا تشویش نیست. در اظهار اکاذیب اعمال معینی به شخص یا اشخاص نسبت داده نمی‌شود بلکه اخبار یا مطالب بی‌ اساس به‌طور کلی اظهار می‌شود.بین اتهام نشر اکاذیب و جرم افترا تناسب و نزدیکی وجود دارد و مجازات هایی مشابه هم دارند.

حسین ساکی اظهار داشت: اینجانب   طبق ماده 698 قانون مجازات اسلامی  از مرتکبین نشر این اخبار کذب در مراجع قضایی صالح شکایت میکنم و تا اخرین مرحله پیگیری خواهم کرد در پایان از مردم عزیز  هواداران محترم صنعت نفت ابادان و مربی عزیز و مسئولین باشگاه ورزشی صنعت نفت ابادان تشکر میکنم که همواره بنده را یاری نمودند.

 

انتهای پیام/
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز