خبرگزاری کار ایران

نباید مقابل شهرخودرو اشتباه کنیم؛

حسینی: بازی با شهرخودرو سخت‌ترین بازی نیم فصل ماست

حسینی: بازی با شهرخودرو سخت‌ترین بازی نیم فصل ماست
کد خبر : ۱۱۷۵۵۶۷

سرمربی تیم پیکان تهران در نشست خبری پیش از دیدار مقابل شهرخودرو مشهد به سوالات خبرنگاران پاسخ داد.

به گزارش ایلنا، مجتبی حسینی در نشست خبری پیش از دیدار مقابل شهرخودرو مشهد گفت: با توجه به شرایط جدول این مسابقه حساس ترین بازی ما در نیم فصل اول است. می دانیم که بازی سختی است و بچه ها در مسیر به این مساله اشراف داشته باشند که بازی سختی در پیش داریم و با تمرکز کامل و انرژی زیاد در این مسابقه حاضر شویم. 

او ادامه داد: بازی های زیادی از تیم پدیده دیدم و مستحق باخت نبودند. ما باید بدانیم که کوچکترین عدم تمرکز و امهال به ما ضربه جبران ناپذیری می زند. باید خیلی خیلی خوب و آماده با انرژی بالا در این بازی ظاهر شویم تا به موفقیت دست پیدا کنیم.

سرمربی تیم پیکان درمورد بازی با استقلال تهران در دور یک هشتم نهایی جام حذفی گفت: ما فعلا روی این مسابقه متمرکز هستیم چون شرایط حساسی در لیگ داریم. شرایط پایداری در جدول نداریم ولی بازی در جام حذفی یک فرصت خوبی برای بچه های ماست که عملکرد خوب خودشان را نشان بدهند. دغدغه ای از این بابت نداریم. در جام حذفی باید مقابل هر تیمی که ظاهر می شود بازی کنید و روی آن بازی فعلا تمرکز نداریم.

حسینی درخصوص کسب ششصدمین امتیاز در لیگ برتر اضافه کرد: تیم‌هایی مثل پیکان که صاحب امکانات خوبی هستند و روی جوانان سرمایه گذاری می کنند، بدون امکانات و سرمایه گذاری های عجیب و غریب به نظرم کمک خوبی به فوتبال این کشور می کنند و جا دارد از مسئولان تیم و کارخانه و شخص مدیرعامل محترم باشگاه که روی این جوانان سرمایه گذاری می کنند و اجازه می دهند تیم خوبی مثل پیکان در چرخه فوتبال باشد، تشکر کنم. 

او در رابطه با برتری مقابل سپاهان پس از شکست برابر استقلال و پرسپولیس گفت: ما سه هفته واقعا سختی داشتیم. با توجه به دو شکست سنگین فشار زیادی روی تیم وارد شد اما خداراشکر با برد خوبی که در اصفهان گرفتیم شرایط را بهتر کردیم ولی باید یادمان باشد که فوتبال همین است. اگر در شکست ناامید شوی کار اشتباه است و با یک برد هم اگر خود بی خود شوی، آن هم خیلی دردسرساز است. هر نتیجه ای که می گیریم باید زود فراموش کنیم و خودمان را برای یک بازی سخت دیگر آماده کنیم.

سرمربی خودروسازان در مورد جایگاه تیم شهرخودرو در جدول رده بندی لیگ برتر گفت: تیم پدیده بازی های زیادی از آنها دیدم و این نوع تیم ها به دنبال یک موقعیت هستند که یک شروع خوب داشته باشند. ما این اجازه را نباید به تیم آنها بدهیم. این باید برای ما خیلی هشدار باشد که چنین اتفاقی برای ما نیفتد.

حسینی همینطور درخصوص احتمال حذف تیم‌های ایرانی از لیگ قهرمانان آسیا عنوان کرد: فکر میکنم این قضیه باید یک هشدار بزرگ برای فوتبال ما و مسئولان باشد که فوتبال را خیلی جدی بگیریم. سخت ابزار، امکانات در حد تیم های حرفه ای و هم اینکه مسائل مالی باید خیلی خوب مدیریت شود و اینکه ما این اندازه در فیفا پرونده داشته باشیم در هیچ کجای دنیا نیست و مدیران ما نباید سهل انگاری کنند و باید حرفه ای باشیم.

انتهای پیام/
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز