خبرگزاری کار ایران

طهماسبی: به دنبال کسب 3 امتیاز بازی با تراکتور هستیم/ امیدواریم سنت شکنی کنیم و در سال اول به نتایج خوب دست پیدا کنیم

طهماسبی: به دنبال کسب 3 امتیاز بازی با تراکتور هستیم/ امیدواریم سنت شکنی کنیم و در سال اول به نتایج خوب دست پیدا کنیم
کد خبر : ۱۱۷۳۳۷۹

سرپرست تیم هودار: روند خوب و مثب و رو به جلو را در این هفته‌ها داشته‌ایم امیدوارم بتوانیم این نتایج را تکرار کنیم و در این 5 بازی که تا آخر نیم فصل باقی مانده است، تلاشمان کسب نتایج خوب و همچنین بدست آوردن جایگاه خوب در جدول لیگ برتر است.

علی طهماسبی سرپرست تیم هوادار در گفت‌وگو با ایلنا، درباره شرایط تیمش در هفته های اخیر گفت: خدا را شکر در این 3 هفته اخیر تو لیگ نتایج خوبی گرفته‌ایم و از 3 بازی آخرمان توانسته‌ایم 5 امتیاز بگیریم که این نئتایج نشان‌دهنده عملکرد خوبمان بوده است. همانطور که مشاهده کردید بازی پرسپولیس خیلی عملکرد خوبی داشتیم و تا دقیقه‌های آخر بازی نسبت به تیم حریف جلو بودیم و برنده بودیم تا در لحظات پایانی گل تساوی را خوردیم.

او ادامه داد: ما تلاشمان را کریدم تا طلسم دوساله پرسپولیس را که در تهران باخت نیاورده را بشکنیم اما نشد. هفته بعد هم با ذوب آهن بازی کردیم که سپاهان را در اصفهان برده بود به لطف خدا و تلاش و غیرت همه‌ی بچه ها توانستیم ذوب آهن را شکست بدهیم و 3 امتیاز شیرین را بدست آوریم. اما متاسفانه این فشردگی بازی‌ها باعث شده مصدومان تیم‌ما یک مقدار بیشترشود که با درایت خوب کادر فنی تمام تلاش و تمرکزمان به کسب نتایج درخور تیم بزرگ هوادار است. روند خوب و مثب و رو به جلو را در این هفته‌ها داشته‌ایم امیدوارم بتوانیم این نتایج را تکرار کنیم و در این 5 بازی که تا آخر نیم فصل باقی مانده است، تلاشمان کسب نتایج خوب و همچنین بدست آوردن جایگاه خوب در جدول لیگ برتر است.

 

طهماسبی درباره بازی بعد تیمش مقابل تیم تراکتور بیان کرد: ما از اول فصل که بازی‌ها را شروع کردیم با یک قرعه خیلی سخت مواجه شدیم و از این به بعد یک مقدار بازی‌های ما با تیم های بالای جدول به غیر از گل گهر با همه‌ی تیم ها بازی کردیم و یک مقدار بازی ها بهتر خواهد بود. ما هیچ تیمی را دست کم نمی‌گیریم. تراکتور هم تیم بزرگ است،بازیکنان خوب و باکیفیت و تیم قابل احترامی هست و ما با همین روند و با هدف پیروزی می‌رویم انشالله که بتوانیم به جایگاه واقعی‌مان برسیم.

 

سرپرست تم هوادار درباره عملکرد رضا عنایتی گفت: آقای عنایتی با یان بضاعتی که داشته واقعا خوب کار کرده و باید بگویم تیم‌های که صعود می‌کنند به لیگ برتر دوره‌های قبلی را هم اگر رصد کنیم مشاهده می‌کنیم که با یک مشکلاتی روبرو هستند اما خدا را شکر بازیکن های که داریم خیلی خوب و باغیرت عمل کردند و تا اینجای کار طبق نتایج و به گفته کارشناسان نتایج خیلی خوبی بوده و بازی‌های که واگذار کردیم با نتایج خیلی نزدیک این اتفاق افتاده است.

باید بگویم همه‌ی تیم های که سال اول به لیگ برتر صعود می‌کنند به دنبال این هستند فقط بمانند تا برای سال بعد تثبیت شوند. ما امیدواریم که سنت شکنی کنیم با وجود بازیکن های باغیرت و پرتلاشمان بتوانیم به نتیجه خوب دست پیدا کنیم و سال بعد به پله‌های بالاتری صعود کنیم.

او در آخر صحبت هایش گفت: از مجموعه مالکیت های وب تشکر می‌کنم و همچنین کادر فنی خوبمون که شبانه روز تلاش می‌کنند و مطمئنم با این تلاشها به نتایج دلخواه می‌رسیم.

انتهای پیام/
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز