خبرگزاری کار ایران

حسینی: باید با تمام قوا برابر قشقایی بازی کنیم / حتما تغییرات خواهیم داشت

حسینی: باید با تمام قوا برابر قشقایی بازی کنیم / حتما تغییرات خواهیم داشت
کد خبر : ۱۱۷۱۱۴۳

سرمربی تیم پیکان تهران درباره دیدار برابر قشقایی شیراز در جام حذفی صحبت کرد.

به گزارش ایلنا، مجتبی حسینی در نشست خبری پیش از دیدار مقابل قشقایی شیراز در جام حذفی اظهار داشت: بازی‌های جام حذفی شرایط خاص خودش را دارد، همیشه بازی برابر تیمهایی که یک رده پایین‌تر هستند باید وحشت داشته باشید. تیم‌هایی هستند که انگیزه خیلی خوبی دارند. من در لیگ یک شناخت خوبی دارم و قشقایی تیم سابقه دار خوبی است که نتایج خوبی هم کسب کرده است.

او ادامه داد: به نظرم اگر فردا ما یک مقدار تمرکز نداشته باشیم می توانیم از این تیم ضربه بخوریم. امیدوارم بچه‌ها با تمرکز بالا و توان صددرصد ظاهر شوند چون همانطور که همه می‌دانند جام حذفی جامی است که هر اتفاقی در داخلش می‌تواند رخ بدهد، به همین دلیل باید تمام توان‌مان در این بازی حضور داشته باشیم.

سرمربی تیم پیکان تهران درمورد رای بازی مقابل گل گهر سیرجان از سوی کمیته انضباطی گفت: همین چیزهایی که داخل سایت‌ها خواندید همان حکم را خواندم و اطلاع دیگری ندارم اما چیز دیگری که هست بازی ما با گل گهر سیرجان، بازیکن حریف یکی از بهترین مسابقاتش را انجام داد و واقعا بازیکن خیلی باکیفیتی بود و خیلی ما را در آن بازی اذیت کرد.

مجتبی حسینی درمورد افت تیمش پس از بازی با پرسپولیس و استقلال گفت: نه، افت نیست. بازی های خیلی سختی بود فکر می کنم یک مقدار بدشانسی هم برابر تیم خوب پرسپولیس آوردیم. 

سرمربی تیم پیکان تهران درباره رویارویی با مهدی رجب زاده با تیم قشقایی گفت: تا جایی که می دانم آقای رجب زاده خیلی برای مربیگری علاقه مند بودند و برای او آرزوی موفقیت دارم. شناخت آنچنانی ندارم. امیدوارم که در کارشان سال‌های سال موفق باشند و فردا یک بازی خیلی خوبی باشد.

حسینی در پاسخ به این سوال که با توجه به نزدیکی دیدار برابر سپاهان با تمام بازیکنانش در این دیدار شرکت می‌کند یا بازیکنان کمتری را بازی می‌دهد، گفت: ما با توجه به فشردگی بازی‌هایی که داشتیم در 8 روز دو بازی با تیم‌های قدرتمند استقلال و پرسپولیس داشتیم که سه چهار روز بعد هم در جام حذفی بازی داریم حتما باید تغییرات داشته باشیم.

انتهای پیام/
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز