خبرگزاری کار ایران

تقابلی بعد از تنش‌های جنجالی؛ اکبر و فراز به هم رسیدند

asdasd
کد خبر : ۱۱۷۰۱۸۵

هافبک تیم فوتبال تراکتور امروز همراه تیمش مقابل سرمربی سابق قرار می‌گیرد.

به گزارش خبرنگار ورزشی ایلنا، تیم فوتبال تراکتور امروز و در هفته دهم رقابت‌های لیگ برتر باید به مصاف نفت مسجد سلیمان برود و این در حالیست که هدایت نفتی‌ها بر عهده فراز کمالوند، سرمربی سابق تراکتور است که در تمرینات پیش فصل در مقطعی هدایت این تیم را بر عهده داشت.

یکی از تقابل‌های ویژه بازی امروز، حضور اکبر ایمانی در ترکیب تراکتور و تقابل با سرمربی سابقش است که در دوران کوتاه همکاری به شرایط سختی مقابل هم برخوردند و چالش بزرگی بینشان شکل گرفت.

ماجرا مربوط به مذاکره باشگاه با ایمانی برای ادامه حضورش در جمع سرخپوشان تبریزی است. ایمانی با تراکتور قرارداد داشت ولی اصرار داشت که یا مبلغش را از 4 به 7 میلیارد افزایش دهند یا به او رضایت نامه بدهند و اجازه دهند جدا شود.

ایمانی مدتی در تمرینات تراکتور غایب بود و باشگاه از این بابت تحت فشار بود و همین موضوع باعث شد فایل صوتی مذاکرات منتشر شود و دلخوری شدیدی برای این بازیکن ایجاد شود.

ایمانی به قدری از انتشار فایل مذاکراتش ناراحت بود که اعلام کرد تا زمانی که نظمی به عنوان مدیرعامل و کمالوند به عنوان سرمربی در این مجموعه هستند برای تراکتور بازی نخواهد کرد.

حالا ایمانی امروز به مصاف کمالوند خواهد رفت و باید دید اختلافات گذشته هنوز همراه او هست یا نه.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز