خبرگزاری کار ایران

آنچلوتی، ستاره غیرمنتظره امسال رئال مادرید

آنچلوتی، ستاره غیرمنتظره امسال رئال مادرید
کد خبر : ۱۱۶۸۷۱۹

طرفداران رئال مادرید از عملکرد خوبی که او بر آن نظارت دارد، راضی هستند.

به گزارش ایلنا، کارلو آنچلوتی شش ماه پس از بازگشت به ورزشگاه سانتیاگو برنابئو، رهبر رئال مادرید در داخل و خارج از زمین است. او با کسب نتایج به تیمی کمک کرده که تقریباً مشابه تیم سال گذشته است، در حالی که از سوی افراد حاضر در سلسله مراتب باشگاه به خاطر نحوه قرار دادن باشگاه در اولویتش طی مصاحبه‌ها، مورد قدردانی قرار می‌گیرد.

آنچلوتی در اولین دیدارهایش با فلورنتینو پرز و خوزه آنخل سانچز ابراز خوشحالی کرد که با این تیم کار می کند و معتقد بود که وینیسیوس می تواند مهره کلیدی باشد. این بازیکن برزیلی ثابت کرده که مربی روی مهره درستی پیش بینی کرده، در حالی که سایر بازیکنان نیز به خوبی به اعتماد او پاسخ داده اند.

در حالی که این سرمربی ایتالیایی در این مسیر اشتباهاتی مرتکب شده اما همیشه به خوبی پاسخ داده است و به سرعت نقشی را که هر بازیکن باید در ترکیب خود داشته باشد، مشخص کرده است. او به همه فرصت داده است. این سرمربی  به برخی از بازیکنان کمک کرد تا متوجه شوند که زمان آن فرا رسیده که خودی نشان بدهند و این چیزی است که مسئولان در برنابئو از آن قدردانی می کنند.

آنچلوتی مشخص کرده که ترکیب اصلی ایده آل او چیست و از آنجا شروع به تغییر در ترکیب با حداقل مقدار لازم کرده است. اتهاماتی مبنی بر استفاده بیش از حد از کاسمیرو، لوکا مودریچ و تونی کروس مطرح شده اما باید در نظر داشت که فده والورده مصدوم شد و ادواردو کاماویگا همچنان در حال تطبیق است. بعلاوه، سه بازیکن در خط دفاعی خوب عمل کرده‌اند.

بازگشت دنی کارواخال و فرلاند مندی از مصدومیت نیز کمک کرد، در حالی که وینیسیوس تفاوت اصلی کسب نتایج اخیر بوده است. آنچلوتی به او اعتماد به نفس داد، درست مانند رودریگو و مارکو آسنسیو در سمت راست. با ماریانو و لوکا یوویچ، مربی نقش آنها را در ترکیب روشن کرد و آنها به کار خود ادامه دادند و برای فرصت هایی که کریم بنزما نمی تواند بازی کند، آماده هستند.

هر دو مقابل الچه و رئال سوسیداد خیلی خوب کار کردند. بازیکنان حاشیه‌ای همچنان بازیکنان حاشیه‌ای هستند، اما آنچلوتی در ذهن خود کاملاً واضح است که چه می‌کند. او به ستاره چند ماه اول فصل 2021/22 تبدیل شده است.

انتهای پیام/
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز