خبرگزاری کار ایران

تارتار: روی یک اشتباه گل را دریافت کردیم

تارتار: روی یک اشتباه گل را دریافت کردیم
کد خبر : ۱۱۶۱۳۴۰

سرمربی ذوب آهن پس از شکست تیمش مقابل فولاد خوزستان گفت: روی یک اشتباه در نیمه اول بازی گل را دریافت کردیم.

به گزارش ایلنا، مهدی تارتار، سرمربی ذوب آهن در نشست خبری پس از این بازی گفت: بازی را خوب شروع کردیم و بازی را تحت کنترل داشتیم. در گردش توپ موفق بودیم و در حالی که مالک بازی بودیم روی یک اشتباه در نیمه اول گل خوردیم؛ گلی که بازیکن فولاد آن را به زیبایی به ثمر رساند.

وی با اشاره به این موضوع که تیمش برای جبران تلاش زیادی کرد، افزود: در نیمه دوم سعی کردیم فشار زیادی روی فولاد بیاوریم که حریف دفاع منجسمی داشت و راه های نفوذ را به خوبی بسته بود. متاسفانه از تک موقعیت هایمان هم استفاده نکردیم. این طبیعی است چرا که جذب بازیکن لیگ برتری محدود بود و تعدادی از بازیکنان ما از لیگ یک آمده اند و به تجربه بیشتری نیاز دارند. البته بازیکنان خوبی از لیگ یک جذب کرده ایم ولی فوتبال همین است و هر تیمی که اشتباه کند، تنبیه می شود و ما هم تنبیه شدیم.

سرمربی ذوب آهن با اشاره به اتلاف وقت فولادی ها و عملکرد داور بازی تاکید کرد: به تیم فولاد تبریک می گویم ولی از اتلاف وقت این تیم گلایه دارم. البته نمی توانیم چیزی بگوییم چون آنها نتیجه لازم را کسب کرده بودند. از داور هم خیلی گلایه دارم. در بازی امروز مشابه اتفاق بازی فولاد – هوادار رخ داد. در آن بازی توپ دست مهاجم نبود که داور بازیکن فولاد را اخراج کرد امروز هم مدافع آخر خطا کرد اما داور حتی کارت زرد هم نداد. اگر داور اشتباهی کرده کمیته داوران باید ورود کرده و برخورد لازم را انجام دهد.

تارتار تعویض مسعود ابراهیم زاده را نیاز تیمش به بازی تهاجمی دانسته و در پاسخ به سوالی در خصوص بازگشت تماشاگران و اتفاقی که برای بازیکنان خارجی استقلال رخ داد گفت: هم در مورد ورود تماشاگران و هم در مورد بازیکن خارجی باید عدالت اجرا شود و نباید این گونه باشد. بازیکنان خارجی اگر مجوز نداشتند چرا هفته پیش بازی کردند؟ باید همه را به یک چشم ببینند و این انصاف نیست. امیدوارم که در همه مسائل، تیم ها یکسان دیده شوند و عدالت رعایت شود.

انتهای پیام/
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز