خبرگزاری کار ایران

امیرعلی آذرپیرا: مطمئن بودم به مدال طلا دست پیدا می‌کنم/ دکتر دبیر برای ما سنگ تمام گذاشت

امیرعلی آذرپیرا: مطمئن بودم به مدال طلا دست پیدا می‌کنم/ دکتر دبیر برای ما سنگ تمام گذاشت
کد خبر : ۱۱۵۵۰۸۴

قهرمان کشتی آزاد امیدهای جهان در خصوص اولین تجربه طلایی خود در تورنمنت بین المللی صحبت کرد.

به گزارش ایلنا، امیر علی آذرپیرا، قهرمان وزن 97 کیلوگرم کشتی آزاد، در خصوص اولین تجربه خود در تورنمنت بین المللی اظهار کرد: سطح مسابقات امیدهای جهان بسیار بالا بود اما من قبل از اعزام به این رقابت ها فقط به مدال طلا فکر می‌کردم و مطمئن بودم که به این مهم دست پیدا خواهم کرد. دور اول با کشتی گیر بلاروس کشتی گرفتم که حریف خوب و سختی بود اما به خوبی از سد او گذشتم.

وی افزود: تقریباً تمامی کشتی گیران که در قرعه من افتادند از لحاظ سن و وزن از  من بالاتر بودند که تجربه بیشتر آنها را نشان می‌دهد و کار را قطعاً سخت تر خواهد کرد. اما هیچکدام از این مسائل بر کشتی گرفتن و کم شدن انگیزه‌ام برای رسیدن عنوان قهرمانی تاثیر نگذاشت و برعکس باعث شد بیشتر بجنگم تا به هدفم دست پیدا کنم. 

قهرمان کشتی آزاد در ادامه صحبت هایش گفت: باید بگویم من اولین تجربه مسابقات بین‌المللی را در این رقابت‌ پشت سرگذاشتم و خدارا شاکرم که توانستم سربلند از این مسابقات بیرون بیایم و با کسب مدال طلا دل مردم عزیز و شریف ایران را که محبت‌شان همیشه شامل حالم بوده‌است را شاد کنم و زحمات خانواده‌، دوستان و کادر فنی محترم که کلی زحمت برای من کشیدند و همراهم بوده‌اند را به خوبی پاسخ دهم.

او ادامه داد: همراه با کادر فنی و مربیان تمام کشتی هارا آنالیز کرده‌ بودیم ولی هیچ تجربه و شناختی نسبت به حریفانم نداشتم چون اولین رقابت برون مرزی‌ام بود و با تمام 8 کشتی گیری که می‌شود گفت سطح بالاتری داشتند در یک گروه افتادیم و هیچکدام از آنها فکر نمی‌کردند من اول شوم اما من مطمئن بودم که به این مهم دست پیدا می‌کنم.

آذرپیرا در آخر خاطر نشان کرد: اولین رقابت بین‌المللی را با خواست خدا و دعای مردم و عزیزانم با مدال طلا پشت سر گذاشتم، جا دارد از حمایت ها و کمک‌های دکتر دبیر رئیس محترم فدراسیون و همچنین از مربی هایم آقای احمد نجاریان، اسماعیل پلویی و آقای محسن کاویانی تشکر کنم که خیلی برایم زحمت کشیده‌اند و یک تشکر ویژه از تمام مردم و هم محله‌ای هایم که با حمایت‌هایشان همیشه دلگرمم کرده‌اند داشته باشم.

انتهای پیام/
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز