خبرگزاری کار ایران

سلیمان زاده: آلومینیوم پدیده امسال می‌شود / امیدوارم هواداران زودتر به ورزشگاه‌ها بازگردند

سلیمان زاده: آلومینیوم پدیده امسال می‌شود / امیدوارم هواداران زودتر به ورزشگاه‌ها بازگردند
کد خبر : ۱۱۵۵۰۳۹

مدافع تیم آلومینیوم اراک می‌گوید شاگردان رسول خطیبی به دنبال کسب نتایج موفق برای تبدیل شدن به شگفتی لیگ بیست و یکم هستند.

رامتین سلیمان زاده در گفتگو با ایلنا درباره تساوی مقابل مس رفسنجان در هفته چهارم لیگ برتر گفت: مس تیم خوب و شایسته ای است و پس از عدم نتیجه گیری طی دو هفته تحت فشار بودند که برای کسب پیروزی بازی می‌کردند. از طرفی ما هم بعد از شروع خوب در هفته‌های گذشته نمی خواستیم شکست بخوریم و گل دریافت کنیم. بازی پایاپای بود ولی در نهایت کسب یک امتیاز در بازی خارج از خانه برای ما خوب بود.

مدافع تیم آلومینیوم درباره رکورد عدم دریافت گل طی چهار هفته متوالی لیگ گفت: شکر خدا ما تنها تیمی هستیم که گل دریافت نکردیم و این به دفاع تیمی ما مربوط می‌شود که آن را ۱۱ نفره انجام می‌دهیم و امیدواریم که هفته‌های زیادی دروازه‌‌مان را بسته نگه داریم. 

سلیمان زاده با تمجید از عملکرد حسین پورحمیدی اصافه کرد: حسین گلر خوب و جوانی است که آینده‌دار است و الان فوتبال به گونه‌ای است که همه در کسب یک نتیجه تاثیرگذار هستند و کار تیمی خوبی را برای کسب نتایج دنبال می‌کنیم.

مدافع تیم آلومینیوم اراک درباره اینکه آنها امسال پدیده لیگ خواهند بود یا خیر، گفت: قطعا ما تیم خوبی داریم و سال گذشته هم تیم خوبی داشتیم. نفرات یکدست و همدل هستند و از الان نمی‌توانم بگویم که آخر فصل چه رتبه‌ای کسب می‌کنیم ولی قطعا به دنبال کارهای بزرگ هستیم و می‌خواهیم تیم پدیده و شگفتی ساز لیگ باشیم. بازی به بازی پیش می‌رویم تا در نهایت ببینیم حاصل این کار چه می‌شود چون توقع هم از ما بالا رفته و باید رتبه تک رقمی خوبی به دست بیاوریم تا دل هواداران‌مان را شاد کنیم. 

بازیکن آلومینیوم درمورد تعطیلات لیگ برتر همینطور گفت: برای تیم‌هایی که دیر برنامه‌های آماده سازی برای لیگ را آغاز کرده بودند این تعطیلات خوب است تا دوباره هماهنگ شوند. برای تیمی مانند ما که روند رو به رشد داشت شاید ضرر باشد و چون بعداً بازی‌ها کمی فشرده است احتمال مصدومیت بازیکنان بیشتر می‌شود که باعث می‌شود کیفیت مسابقات کاهش پیدا کند اما به هر حال این برای تیم ملی است و تیم ملی هم در اولویت است که همه باید از این برنامه تبعیت کنیم. 

او در پایان با اشاره به درگذشت یکی از طرفداران سپاهان گفت: امیدوارم شرایطی پیش بیاید که هواداران به ورزشگاه‌ها بازگردند مخصوصا هواداران تیم ما که با حضور در لیگ برتر پس از ۱۸ سال خیلی علاقه دارند که مسابقات تیم‌شان را مشاهده می‌کنند. امیدوارم این شرایط ایجاد شود تا ورزشگاه‌ها میزبان تماشاگران باشند و از جمله اتفاقات تلخی که برای یک از هواداران سپاهان پیش آمده بود دیگر تکرار نشود. هواداران ما هم در بازی‌های خانگی خیلی استقبال و حمایت می‌کنند که با موتور و خودرو به دنبال اتوبوس می‌آیند و این کمی نگران کننده است که امیدوارم ورزشگاه‌ها بازگشایی شوند تا دیگر خدایی ناکرده از این مشکلات پیش نیاید.

انتهای پیام/
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز