خبرگزاری کار ایران

محمدی: آجورلو به درستی استارت تبلیغات محیطی را زد

محمدی: آجورلو به درستی استارت تبلیغات محیطی را زد
کد خبر : ۱۱۴۸۳۳۲

مدیرعامل باشگاه پیکان گفت: سردار آجورلو در مورد تبلیغات محیطی دست روی نقطه حساسی گذاشت و باید از او تشکر کنیم.

به گزارش ایلنا، اکبر محمدی پس از برتری پیکان مقابل هوادار اظهار داشت: حمایت ها باعث شده که امسال باشگاه پیکان روند خوبی را در پیش بگیرد و روز گذشته هم در والیبال موفق شدیم سایپا را ببریم. این برد را به کادر زحمتکش و بازیکنان تیم تبریک می‌گویم. نیمه دوم کار سختی داشتیم و اگر اخراجی نمی‌دادیم،‌ می‌توانستیم تعداد گل ها را بیشتر کنیم. همین که تا دقیقه آخر بچه‌ها شعار تیم یعنی کار سخت، مبارزه و تعقیب را صرف کردند، خوب است. البته این پایان کار بچه های ما نیست و به بیشتر از فصل قبل می‌اندیشیم.

وی در مورد اینکه هدفگذاری شما برای این فصل چیست، گفت: هدف ما بدون اینکه فشاری روی بازیکنان و کادر بگذاریم، بهترین عملکرد است. هیچ رتبه ای در جدول بالاتر از بهترین عملکرد نیست. حالا این بهترین می‌تواند قهرمانی باشد یا کسب سهمیه یا بالاتری رتبه باشد. پکیج ابتدایی ما 4 هفته اول است و امیدوارم بتوانیم بهترین نتیجه را بگیریم.

مدیرعامل پیکان در مورد تبلیغات محیطی که برخی تیم ها خواسته اند، عنوان کرد: این حق همه باشگاه‌ها است و حالا استقلال و پرسپولیس شرایط شان فرق دارد و همه ما دنبال بازی با این دو تیم هستیم، اما اینکه فقط این دو باشگاه بخواهند، مورد قبول ما نیست. باید از حق و حقوق باشگاه‌ها صیانت شود و از سردار آجورلو هم به خاطر زدن استارت این کار تشکر می‌کنیم و جز این هم از او انتظار نمی‌رود و انگشت روی نقطه حساس و مهمی گذاشته است. 

محمدی تاکید کرد: در فوتبال ما غیر از تبلیغات محیطی درآمد آنچنانی تصور کنیم و این موضوع برای باشگاهی مانند ما که هواداری ندارد، حیاتی است.

 

انتهای پیام/
ارسال نظر
پیشنهاد امروز