خبرگزاری کار ایران

شیری: باعث افتخار است که پشت سر مسعود شجاعی وارد زمین شوم

شیری: باعث افتخار است که پشت سر مسعود شجاعی وارد زمین شوم
کد خبر : ۱۱۴۴۰۵۷

کاپیتان سابق نساجی در مورد تعامل با مسعود شجاعی برای کاپیتانی فصل جدید صحبت کرد.

به گزارش ایلنا، حامدشیری در مورد تساوی مقابل سپاهان در بازی دوستانه به خبرنگار ما گفت: بعد از اینکه قرعه کشی لیگ انجام شد فکر می کنم ۱۰ روز نیاز داشتیم که تا بازی‌های دوستانه انجام بدهیم که در چند روز گذشته سه بازی دوستانه خوب با تیم های شهرخودرو،ذوب‌آهن و سپاهان انجام دادیم و بازیهای پرفشاری بود و خیلی کمک کرد که تیم تا حدودی به ترکیب اولیه اش برسد و به هماهنگی بازیکنان خیلی کمک کرد.در مورد بازی روز گذشته هم باید بگویم که همه می دانند سپاهان تیم پرمهره و ثروتمندی است و ما  بازی خیلی خوبی مقابل این تیم انجام دادیم.

او در همین باره ادامه داد:  کم کم برای هفته اول لیگ آماده می شویم انشاالله بتوانیم کارمان را با برد شروع کنیم. فجر سپاسی تیم قابل احترام و ریشه داری است و ما حریف را به خوبی آنالیز کردیم و منتظر شروع بازی ها هستیم.

کاپیتان چند سال اخیر نساجی در خصوص اینکه بازوبند را به مسعود شجاعی که تازه به این تیم پیوسته تقدیم کرد توضیح داد: فکر می‌کنم در چند روز گذشته در مورد این مسائل زیاد صحبت شد و چیز خیلی مهمی نیست. به هر حال آقای شجاعی سابقه بازی در کشورهای اروپایی را دارد. همچنین ایشان به عنوان کاپیتان از تیم ملی خداحافظی کرد و جدا از مسائل فنی شخصیت بسیار قابل احترامی دارد. وظیفه من بود که به ایشان احترام بگذارم و آقا مسعود هم  اصلا بازوبند را قبول نمی‌کرد با او صحبت کردم و گفتم باعث افتخار است که پشت سرش وارد زمین بشوم و این مسئله از نظر من و آقای  شجاعی  مهم نیست و ما با هم به تعامل رسیدیم.

وی در پایان در مورد آخرین وضعیت چمن وطنی و بحث میزبانی افزود: در آخرین اردویی که در شمال داشتیم در ورزشگاه شهدای ساری تمرین کردیم که کیفیت خوبی نداشت ولی فکر می کنم چاره ای نداریم و باید بازی اول مان را در ساری انجام دهیم امیدوارم به سرعت  عملیات تبدیل چمن انجام شود تا بتوانیم در ورزشگاه وطنی و شهر خودمان بازی هایمان را انجام بدهیم.

انتهای پیام/
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز