خبرگزاری کار ایران

نیمه‌نهایی لیگ ملت‌های اروپا

پیش بازی ایتالیا - اسپانیا: ماتادورها در خانه قهرمان اروپا

پیش بازی ایتالیا - اسپانیا: ماتادورها در خانه قهرمان اروپا
کد خبر : ۱۱۴۰۱۷۷

تیم ملی فوتبال اسپانیا در ورزشگاه سن سیرو میهمان قهرمان اروپاست.

به گزارش ایلنا، ایتالیا در نیمه نهایی لیگ ملت های یوفا چهارشنبه )6 اکتبر) ساعت 22:15 به وقت ایران (20:45 CET) در نیمه نهایی لیگ ملت‌های اروپا به مصاف اسپانیا می‌رود.

 داستان چیست؟

اتفاقات زیادی رخ داده زیرا این تیم‌ها به دلیل پیروزی در دیدارهای گروهی خود در نوامبر گذشته، به نزدیکی فینال راه یافتند - هر دو تیم با ایستادن در صدر جدول در دور مقدماتی مسیر خود برای جام جهانی فوتبال سال آینده را باز کردند.

با این حال، این یورو 2020 یوفا بود که تابستان گذشته در دستور کار قرار گرفت، به ویژه هنگامی که این تیم‌ها در یک نیمه نهایی جذاب به مصاف هم رفتند. ایتالیا سرانجام پس از تساوی یک بر یک در ورزشگاه ومبلی، در ضربات پنالتی با نتیجه 4 بر دو به پیروزی رسید، که مسلماً سخت ترین آزمون آن‌ها در حالی بود که آتزوری‌ها در ادامه جام را بالای سر بردند.

جورجینیو، هافبک تیم ملی فوتبال ایتالیا پس از در دیدار نزدیک ماه جولای گفت: "می‌توانم با فروتنی بگویم که آنها تنها تیمی بودند که اگر ما را شکست می‌دادند، هیچ چیزی نمی‌توانستیم بگوییم زیرا آن‌ها بازی را کنترل کردند، آنها موقعیت‌ها را ایجاد کردند و ما را با سختی رو به رو کردند." آیا لاروخا می تواند برتری خود را تکرار کند و آن را در فینال به موفقیت و کسب جام تبدیل کند؟

ترکیب‌های احتمالی

ایتالیا: دوناروما، دی لورنزو، بونوچی ، کیه‌لینی ، امرسون پالمیری، بارلا، جورجینیو ، وراتی ، کیه زا ، راسپادوری ، اینسینیه

اسپانیا: اونای سیمون؛  آزپیلیکوئتا ، لاپورته، تورس ، رگیلون ،  کوکه ، بوسکتس ، فورنالس،  فران تورس، اویارزابال ، سارابیا

دیدگاه خبرنگاران

پائولو منیکوچی، خبرنگار ایتالیا: نیمه نهایی یورو 2020 یک درس مهم برای مانچینی و آتزوری بود زیرا اسپانیا تنها تیم در فینال بود که مانع از بازی معمول آن‌ها شد. سرمربی ایتالیایی چند ماه فرصت داشت تا پادزهر سبک اسپانیا را پیدا کند اما در حمله چیرو ایموبیله و آندره آ بلوتی را از دست داده است. بازیکنان جوان مانند جیاکومو راسپادوری و مویز کین در مسابقات مقدماتی اخیر درخشیدند و فدریکو کیه‌زا در فرم فوق العاده‌ای قرار دارد.

گراهام هانتر، خبرنگار اسپانیا: اسپانیا در نیمه نهایی حماسی خود در یورو 2020 یک حریف سرسخت برای ایتالیا بود و ممکن بود به فینال برسد. با این حال، در آستانه این بازی، لاروخا به سختی تحت فشار قرار گرفته است. نه جرارد مورنو، نه آلوارو موراتا، نه جوردی آلبا، نه پدری ، نه دنی اولمو در اردو حاضر نیستند.  لیست مصدومیت‌ها ادامه دارد لوئیس انریکه باید از هوش و بصیرت برای یافتن یازده بازیکن مستعد خود استفاده کند تا بتواند آن فوتبال جسورانه، گذرا و مبتنی بر مالکیت را بسازد که قهرمانان اروپا در ماه جولای شاهد آن بودند.

سخنان سرمربیان

روبرتو مانچینی، سرمربی ایتالیا: "طی دو سال گذشته ما کار بسیار خوبی را انجام داده‌ایم. ما از موقعیت بسیار پایینی برخاسته‌ایم و به جایگاه خود بازگشته‌ایم اما همیشه می‌توانیم پیشرفت کنیم."

لوئیس انریکه، سرمربی اسپانیا: "ما و ایتالیا مسیری مشابه را دنبال کردیم، تیم‌های ملی را با بازیکنان جوان تقویت کردیم و سبک‌هایمان را بهبود بخشیدیم. ایتالیا همیشه قدرتمند است، آن‌ها همیشه تیم سختی هستند، به ویژه هنگام بازی در خانه. هیجان بر هر چالش احتمالی غلبه می‌کند."

انتهای پیام/
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز