خبرگزاری کار ایران

الهامی: باید وطنی بازی کنیم / وارد بحث بچگانه کاپیتانی نمی شوم

الهامی: باید وطنی بازی کنیم / وارد بحث بچگانه کاپیتانی نمی شوم
کد خبر : ۱۱۴۰۱۶۵

سرمربی تیم نساجی مازندران امیدوار است بازیکنانش در ورزشگاه وطنی در فصل پیش رو میزبان رقبا باشند.

ساکت الهامی در گفتگو با ایلنا درخصوص شرایط تیم نساجی مازندران اظهار داشت: شرایط خوبی داریم و از نظر آب و هوایی و زمین تمرین وضعیت مناسبی داریم ولی شرایط زمین بازی ایده آل نیست. اگر وضعیت زمین تمرین به گونه‌ای باشد که استانداردهای لازم را داشته باشد، آن زمان سازمان لیگ اجازه برگزاری بازی‌های خانگی در این زمین را خواهد داد ولی آنچه من می‌دانم این است که کیفیت لازم برای لیگ برتر را ندارد. باید دید طی کمتر از 20 روز تا شروع مسابقات این شرایط ایجاد می‌شود یا خیر.

او ادامه داد: جا دارد از آقای رنگرز تشکر کنم که زحمت می‌کشند ولی مسئولان استانی هم باید کمک کنند و این تنها کار آقای رنگرز نیست. همه باید پای کار باشند تا این مشکل برطرف شود و امیدوارم این فصل مشکلی از بابت زمین مسابقه نداشته باشیم.

سرمربی تیم نساجی مازندران درمورد جذب مسعود شجاعی همچنین گفت: ما سابقه کار در تراکتور را با هم داشتیم و مسعود یک بازیکن باکلاس است. شرایط کاری راحتی با هم دارید و از آن دسته بازیکنانی است که خیلی راحت در تیم به اصطلاح جا می‌افتد؛ از زمانی که وارد تیم شده بازیکنان از این اتفاق خوشحال هستند.

الهامی درخصوص کاپیتانی شجاعی گفت: ما اصلا وارد این بحث‌ها نمی‌شویم؛ این مسائل بچه‌گانه است. این تصمیم بزرگان تیم است؛ من اصلا به این موضوع ورود نمی‌کنم. مسعود بازیکنی نیست که به دنبال بازوبند باشد؛ بقیه بزرگان تیم ما هم اینطور هستند. این بازیکنان برای من آنقدر عزیز هستند که از کارکردن با آنها لذت می‌برم و این یکی از سال‌هایی است که واقعا از همکاری با چنین تیمی خوشحالم. جو تیمی به گونه‌ای است که از نظر رفتاری، اخلاقی و کیفیت فنی به من به عنوان سرمربی کمک می‌کنند که از یکایک آنها قدردانی می‌کنم.

ساکت الهامی در مورد اینکه فعالیت نقل و انتقالاتی نساجی به پایان رسیده است یا خیر، گفت: مطمئنا نقل و انتقالات برای ما و هیچ تیمی تمام نشدنی نیست چون اتفاقات همیشه می‌افتد. می‌توانم این را بگویم که بیش از 90 درصد نقل و انتقالات ما تمام شده است.

او درباره شرایط میزبانی زمین چمن ورزشگاه شهید وطنی همچنین عنوان کرد: ما باید در زمین خودمان بازی کنیم. تمام حرفم این است که ما باید در وطنی بازی کنیم. تمام خواهشم این است. در بازی با گل گهر که آخرین بازی خانگی ما بود هم این را گفتم که باید در خانه بازی کنیم چون ورزشگاه وطنی ما یک میزبانی واقعی داریم. بقیه مسائل درمورد مسئولین و مدیران باشگاه است.

الهامی در پایان گفت: جا دارد از زحمات و پیگیری‌های آقای حدادیان به عنوان مالک باشگاه از طرف تیم و اعضای کادرفنی تشکر کنم که برای ما زحمات زیادی کشیده‌اند و امیدواریم که با کسب نتایج خوب جواب این زحمات را بدهیم.

 

انتهای پیام/
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز