ماجرای هند و جریمه سنگین پرسپولیس؛ پول را چه کسی میدهد؟
شکایت باشگاه هندی از پرسپولیس دردسر جدیدی برای سرخپوشان است.
به گزارش ایلنا، مجید صدری سرپرست مدیرعاملی پرسپولیس با اشاره به فسخ قرارداد با آتیه داده پرداز توضیح داد: شرکت آتیه دادهپرداز در طول مدت همکاری به تمام مواردی که در قرارداد آمده بود، پایبند ماند و به تعهدات خود عمل کرد. این قرارداد با همه خوبیها و بدیهایش به پایان رسیده است. مدیران این شرکت به خصوص برادران جلیلوند، همکاری مناسب و مساعدی با باشگاه پرسپولیس داشتند و این امکان برای ما فراهم شد تا در فضایی دوستانه، قرارداد را اقاله کنیم.
صدری با اشاره به جریمه ای اف سی به خاطر انتشار یک پست اینستاگرامی اظهار داشت: همچنین آنها قبول کردند جریمه باشگاه پرسپولیس توسط کنفدراسیون فوتبال آسیا در قبال اتفاقات پست جنجالی هنگام سفر به هند را پس از نهایی شدن پرونده در مراجع حقوقی AFC، پرداخت کنند.
وی در ادامه گفت: از این پس باشگاه پرسپولیس میتواند مهیای حضور در مزایده برای انتخاب کارگزار جدید شود. در تلاش هستیم تا مزایده در سریعترین زمان ممکن برگزار شود و کارگزاری متعهد و مسئولیتپذیر را در کنار خود داشته باشیم تا بتوانیم موانع مالی و اقتصادی باشگاه را مرتفع کنیم و مشکلات را از بین ببریم. باشگاه پرسپولیس نیاز به ایجاد شرایط جدید اقتصادی دارد و در این مسیر، قطعا از نظرات هواداران خود بهره میگیریم.