خبرگزاری کار ایران

ششگلانی: تا 48 ساعت آینده در خصوص وضعیت تراکتور تصمیم گیری می‌شود/ فعلا هیچ خریداری برای این باشگاه وجود ندارد

ششگلانی: تا 48 ساعت آینده در خصوص وضعیت تراکتور تصمیم گیری می‌شود/ فعلا هیچ خریداری برای این باشگاه وجود ندارد
کد خبر : ۱۱۲۶۶۳۴

رئیس هیات فوتبال استان آذربایجان شرقی در خصوص وضعیت باشگاه تراکتور صحبت کرد.

به گزارش خبرنگار ورزشی ایلنا، روز گذشته و طبق اعلام مسئولان باشگاه تراکتور، مالکیت این باشگاه از اختیار محمدرضا زنوزی خارج و به هیات فوتبال استان آذربایجان شرقی تحویل داده شد و تا زمان تصمیم‌گیری در خصوص وضعیت این باشگاه فعالیت‌های آن به طور کلی به تعلیق درآمده است.

جواد ششگلانی در گفتگو با خبرنگار ورزشی ایلنا در خصوص وضعیت باشگاه تراکتور اظهار داشت: طی جلسات و صحبت‌هایی که در روزهای گذشته داشتیم و همانطور که پیشتر اعلام شد آقای زنوزی دیگر امکان ادامه فعالیت در این باشگاه را نداشت و از همین رو تصمیمی که گرفته شد این بود که ایشان دیگر به عنوان مالک این باشگاه نباشد. نارضایتی هواداران و مردم هم در این خصوص بی تاثیر نبود و روز گذشته اعلام کردند که تصمیم دارند اختیار باشگاه را به هیات فوتبال واگذار کنند.

وی در خصوص اینکه چه برنامه‌ای برای آینده تراکتور در نظر دارند گفت: اختیار تصمیم‌گیری در خصوص تراکتور با هیات فوتبال نیست و این موضوع در اختیار فرمانداری و استانداری است. قرار است امروز و فردا جلسه‌ای در این خصوص برگزار شود و در موردش تصمیم‌گیری شود و فکر می‌کنم تا 48 ساعت آینده تکلیف باشگاه تراکتور مشخص شود. فعلاً طبق اعلام خود باشگاه فعالیت‌ها به تعلیق درآمده و تمرینات هم تعطیل است.

رئیس هیات فوتبال آذربایجان شرقی در مورد وضعیت بدهی‌های باشگاه هم توضیح داد: به گفته خود زنوزی این باشگاه 388 میلیارد تومان بدهی دارد و در نشستی که در این خصوص خواهیم داشت در این مورد هم تصمیم‌گیری خواهد شد که برای این بدهی‌ها چکار می‌شود کرد و فعلاً نمی‌توانم در این خصوص نظری بدهم.

ششگلانی در مورد اینکه آیا درخواستی برای خرید امتیاز تراکتور وجود دارد یا نه، گفت: تا این لحظه پیشنهادی برای دریافت امتیاز مالکیت باشگاه تراکتور به دست ما نرسیده و شخص یا نهادی برای این موضوع اقدام نکرده است و یا اگر هم اقدامی صورت گرفته یا تمایلی وجود دارد هنوز به اطلاع ما نرسیده است.

وی در مورد اینکه احتمال اداره تراکتور زیر نظر دولت وجود دارد یا نه هم توضیح داد: فعلاً نمی‌شود در این خصوص چیزی گفت و همه چیز بستگی به نشستی دارد که قرار است در این خصوص در آن تصمیم گیری شود. با توجه به سیاست‌های خصوصی سازی کشور بعید می‌دانم دولت بخواهد مدیریت باشگاه را بر عهده بگیرد ولی تراکتور سرمایه استان و مردم آذربایجان است و باید بهترین تصمیم در مورد آینده آن گرفته شود و نمی‌توان آن را به حال خود رها کرد. امیدوارم آینده خوبی در انتظار تراکتور باشد.

انتهای پیام/
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز