خبرگزاری کار ایران

علیرضا مختاری: قبل از مسابقات پارالمپیک صاحب خانه گفت خانه را خالی کنید/ درآمد یک فوتبالیست را با ملی پوشان سایر رشته‌ها مقایسه کنند/ شرمنده ام که مدال طلا کسب نکردم

علیرضا مختاری: قبل از مسابقات پارالمپیک صاحب خانه گفت خانه را خالی کنید/ درآمد یک فوتبالیست  را با ملی پوشان سایر رشته‌ها مقایسه کنند/ شرمنده ام که مدال طلا کسب نکردم
کد خبر : ۱۱۲۳۹۳۲

دارنده مدال نقره پارالمپیک گفت: قبل از مسابقه صاحب خانه به من گفته خانه را خالی کن و من وقت گرفتم بعد از مسابقات پارالمپیک خالی می‌کنم. آیا دغدغه ورزشکار ملی پوش باید این مسائل باشد؟ ماهیانه 800 هزارتومان هزینه بیمه پرداخت می‌کنم.

علیرضا مختاری دارنده مدال نقره پرتاب وزنه پارالمپیک توکیو در گفتگو با ایلنا اظهار کرد: سطح مسابقات پارالمپیک بسیار بالا است و نیازی نیست من بیان کنم، خدا را شاکرم که توانستم دل مردم را شاد کنم فقط شرمنده‌‌ام که نتوانستم مدال طلا را کسب کنم. 

مختاری درباره شناخت رقبایش گفت: همه حریفانم را کامل می‌شاختم و آنالیز کامل و خوبی از آنها داشتم، به جز نماینده جمهوری آذربایجان که صاحب مدال طلا شد و البته باید بگویم سطحش از ماخیلی بالاتر بود، در واقع کلاس 54 بوده اما خودش را محدود کرده بود و در کلاس ما که 53 است به رقابت پرداخت. قبل از عید در مسابقات دبی شرکت کرده بود و خودش را محدود کرده بود که کلاس 53 شرکت کرد. در پارالمپیک توکیو هم به همین شیوه پرداخت و از همه مهمتر در استارت لیست نفر بعد از من بودند اگر قبل از من بود نمی‌دانست من چقدر پرتاب می‌کنم اما بعد از من افتاد و وقتی دیدند که رکورد 48 را زدم آن هم با تمام قدرت شروع به زدن کرد و مدال طلا را مال خود کرد.

وی در ادامه صحبت هایش گفت: تا جایی که اطلاع دارم چندین کشور همچون یونان، چک، آمریکا معترض شدند و من هم از مسئولین ایران می‌خواهم که درخواست اعتراض روی کلاس ایشان داشته باشند و برگردد به کلاس 54 خودش.

دارنده مدال نقره پارالمپیک در خصوص اردوهای  قبل از اعزام توضیح داد: از مسابقات جهانی 2019 امارات که بازگشتیم اردوهای جزیره کیش انجام شد. که باید بگویم آب و هوای جاکارتا خیلی گرم تر از توکیو بود و گفتند برای شبیه سازی آب و هوا اردوی کیش را برگزار می‎‌کنیم اما خیلی اذیت شدیم، دوسال پیایی در دو اردوی طولانی مدت سخت است. امکانات همه‌چیز بود اما آب و هوای بد، دوری از خانواده و 4 دوره رکوردگیری سنگین داشتیم که به ما ضرر رساند، در صورتی که توکیو آب و هوای بهتری نسبت به کیش و جاکارتا دارد. 

مختاری درباره حمایت ها تصریح کرد: دو میلیارد تومان برای مدال طلا در نظر گرفته‌اند با این پول نمی‌شود صاحب خانه شد و آیا این حق مدال آوران المپیک و پارالمپیک است؟ من اصفهانی‌ام از این‌همه زمینی که در اصفهان وجود دارد 200 متر سهم من نیست؟  کارمند یک سازمان حق مسکن دارد و ماها حق این را هم نداریم. من سپاهانی‌ام اما درآمد یک فوتبالیست در سال را ببینید! درآمد یک ورزشکار ملی پوش در برابر آنها هیچ است، چرا؟

وی ادامه داد: قبل از مسابقه صاحب خانه به من گفت: خانه را خالی کن من هم وقت گرفتم که بعد از مسابقات پارالمپیک خالی می‌کنم. آیا دغدغه ورزشکار ملی پوش باید این مسائل باشد؟ ماهیانه 800 هزارتومان هزینه بیمه پرداخت می‌کنم. بعد از مسابقات جهانی لندن که طلا گرفتم، 120 میلیون تومان به من دادند که دخترم عمل قلب انجام داد و 70میلیون را آنجا خرج کردم. 

وی در آخر خاطر نشان کرد: امیدوارم با روی کار آمدن دکتر سجادی و دولت جدید همه چیز بهتر شود. این مدال را به روح پدر و ماد رعزیزم، مردم ایران و خود مدال هم به تمام کشاورزان مظلوم اصفهان تقدیم می‌کنم.

انتهای پیام/
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز